میشو در دو راهی رفسنجان و هند


میشو در دو راهی رفسنجان و هند

یکی از نزدیکان باشگاه مس رفسنجان شایعه حضور این مربی کروات بر روی نیمکت تیم ملی هند را تکذیب کرد.

میشو در دو راهی رفسنجان و هندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از یک منبع آگاه از تیم فوتبال مس رفسنجان، میشو کریستوویچ مربی کروات این تیم برای فصل آینده با این تیم به توافقات اولیه رسیده است و و شایعه مربی گری او در تیم ملی هند به عنوان دستیار ایگور استیماچ نمی تواند صحت داشته باشد. او همچنین در خصوص مطرح شدن پیشنهادهایی از سوی دیگر تیم های لیگ برتری به مربی جوان و کروات تیم مس رفسنجان گفت: امکان مطرح شدن پیشنهاد از سوی تیم های لیگ برتری وجود دارد اما پیوستن کریستوویچ به این تیم ها صحت ندارد.

وی در خصوص بحث تمدید قرار داد کریستوویچ با تیم مس رفسنجان نیز افزود: در حال حاضر این مربی در خارج از کشور به سر می برد و پیغام هایی از سوی باشگاه برای او ارسال شده است که او در آینده ای نزدیک به این پیغام ها جواب خواهد داد تا در خصوص برنامه های فصل آینده و برنامه صعود به لیگ برتر با تیم به نتیجه برسد، زیرا او قول داده است تا تیم را امسال طوری هدایت کند که در یک یا دو فصل آینده به لیگ برتر صعود کند.

ظهر امروز برخی از رسانه ها از احتمال پیوستن میشو کریستوویچ مربی فصل قبل تیم مس رفسنجان به عنوان دستیار ایگور استیماچ در تیم ملی فوتبال هند خبر دادند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه مس رفسنجان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط