عضو شورای شهر خرمشهر با ضمانت آزاد شد


عضو شورای شهر خرمشهر با ضمانت آزاد شد

آبادان - ایرنا - یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر که در رابطه با شکایت شهردار این شهر و بازپرس رسیدگی کننده به پرونده اختلاف و درگیری برای وی قرار تامین صادر شده بود با ضمانت آزاد شد.

دادستان خرمشهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شکایت دادستان از این عضو شورای اسلامی این شهر گفت:بازپرس دادگستری خرمشهر به پرونده شکایت شهردار خرمشهر علیه یکی از اعضای شورای شهر رسیدگی کرده است.
حمید مرانی پور افزود: رسیدگی به این پرونده جنبه عمومی و خصوصی دارد و جنبه عمومی آن از سوی بازپرس رسیدگی شده و ربطی به دادستانی ندارد.
وی افزود: جنبه خصوصی این پرونده مربوط به شکایت شهردار خرمشهر بود که رضایت خود را اعلام کرد اما جنبه عمومی این پرونده از سوی بازپرس رسیدگی و برای یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر قرار تامین صادر شد.
دادستان خرمشهر گفت: در حال حاضر این عضو شورای اسلامی خرمشهر با ضمانت آزاد شده است.
به گزارش ایرنا در پی انتشار خبر شکایت دادستان خرمشهر به عنوان مدعی العموم از عضو خاطی شورای اسلامی این شهر در فضای مجازی ، دادستان این خبر را تکذیب نمود.
در خبر منتشر شده در فضای مجازی آمده است:در پی تخریب برخی از اموال عمومی و اختلال در نظم عمومی دادستان به عنوان مدعی العموم به پرونده درگیری پیش آمده بین سه عضو شورای شهر ورود نموده و از یکی از اعضای خاطی شورای شهر به دلیل ایجاد اختلال در نظم عمومی شکایت کرده است.
برابر اخبار رسیده این عضو شورای شهر هم اکنون به قید وثیقه 500 میلیون ریال آزاد شده است.
7100/6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا