22سارق مسلح با 30 فقره سرقت در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند


22سارق مسلح با 30 فقره سرقت در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 22 سارق مسلح که به 30 فقره سرقت مسلحانه به عنف اعتراف کردند در این استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه در سطح استان22 سارق مسلح تحت تعقیب مقامات قضایی را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.
وی افزود: در این راستا افسران زبده پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی لازم قضایی طی 72 ساعت گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار 22 سارق به عنف را دستگیر و از مخفیگاه آنان سه قبضه کلت کمری، چهار قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مقادیری فشنگ کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه پنج دستگاه خودرو سواری، 2 دستگاه موتورسیکلت، مقادیری وجه نقد و طلای مسروقه کشف و متهمان در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به 6 فقره سرقت خودرو، چهار فقره سرقت موتورسیکلت، 13 فقره سرقت تلفن همراه و هفت فقره سرقت وجه نقد اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت های مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان است، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.
سردار قنبری تاکید کرد: سلب آسایش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.
9923 **6081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس