توزیع نامناسب اقلام امدادی بین سیل‌زدگان لرستان باعث بی‌اعتمادی می شود


توزیع نامناسب اقلام امدادی بین سیل‌زدگان لرستان باعث بی‌اعتمادی می شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر لزوم ساماندهی مناسب در توزیع اقلام امدادی و کمک‌های خیران، اظهار کرد: توزیع نامناسب اقلام امدادی موجب بی‌اعتمادی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، قاسم ولی‌زاده در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، اظهار کرد: تمام مسائل در حوزه فرهنگی توسط کارگروه اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اشاره‌ای به برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت سوم خرداد و بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) کرد و افزود: جامعه باید با آثار معنوی امام راحل آشنا شود.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه در مناطق سیل‌زده می‌توان نقاط ضعف و قوت اجتماعی را یافت، تصریح کرد: یکی از کمیته‌های قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده کمیته اجتماعی و مشارکت‌های مردمی است که کارگروه معنوی نیز ذیل آن تعریف می‌شود.

در جریان سیل ۳۸۰ منزل تخریب و ۲ هزار منزل غیر قابل سکونت

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه در جریان سیل ۳۸۰ منزل تخریب و ۲ هزار منزل غیر قابل سکونت بوده اما ۱۲ هزار چادر توزیع شده است، افزود: در این راستا باید اقدامات فرهنگی و اجتماعی در سطح این مناطق انجام داد و رسالت دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی بیشتر می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که توزیع نامناسب اقلام امدادی بین سیل‌زدگان باعث بی‌اعتمادی در جامعه شود، اظهار کرد: خیرین نیز با همکاری دستگاه‌های اجرایی اقلام امدادی توزیع کنند.

ولی‌زاده با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در جهت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، تصریح کرد: توزیع لوازم‌التحریر در مناطق سیل‌زده از ابتدای سال تحصیلی صورت می‌گیرد.

46

کد خبر 1258678

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی