انس با قرآن به انسان قدرت مبارزه با کفار را می دهد


انس با قرآن به انسان قدرت مبارزه با کفار را می دهد

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه بر قرآن تدوین شده است، گفت: مومن در انس با قرآن تیزبین شده و چگونگی موضع گیری خود را خوب تشخیص می دهد. انس با قرآن به انسان قدرت ایستادگی مقابل کفار را می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد حاج ابوالقاسم» در مراسمی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد ارگ تهران برگزار شد، گفت: دوری از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع)، علت بروز مشکلاتی همچون طلاق است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن ذکری سراسر خیر است، ابراز کرد:‌ هر کس این ذکر الهی را در زندگی خود جاری و ساری کند برکات آن را مشاهده خواهد کرد.

وی افزود: برکات قرآن غیرقابل انکار است، خداوند به افراد مانوس با قرآن قدرتی می دهد که مقابل لشکر کفار به پیروزی می رسند.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم در ادامه بیان کرد: امروز استکبار جهانی اعم از آمریکا و اروپا همه همدست شدند که با تحریم، تخریب و تحقیر محورِ مقاومت، صدای حق طلبی و عدالت خواهی آنان را به سکوت بکشانند اما مومنان حقیقی و مانوس با قرآن بر آنها پیروز می شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری قرآن کریم برای مومنان حقیقی عامل آرامش و امنیت خاطر است، اظهار کرد: به دست آوردن امنیت و آرامش ساده نیست اما مومنان مانوس با قرآن در سخت ترین وضعیت و شرایط دچار تزلزل نشده و در مسیر حق استوار و محکم ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه عدم تاثیر قرآن بر قلب مهجوریت بزرگی است، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب پرچمدار اصلی قرآن کریم هستند که کلام ایشان متناسب با قرآن بوده و حتی همه بندهای بیانیه گام دوم انقلاب ایشان سراسر بر اساس آیات قرآن مجید است.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بر سه اصل مرور گذشته، برنامه ریزی برای آینده و توجه به نسل آیند و جوان تاکید دارد، تاکید کرد: این بیانیه نشان می دهد که طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی محکم و استوار بوده و باید حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهد.

این حافظ و داور بین المللی قرآن با بیان اینکه افراد مانوس با قرآن ذلت و تحقیر را نمی پذیرند، اظهار کرد: آنان که از قرآن دور هستند دچار تزلزل و ترس شده و مقابل دشمنان احساس شکست دارند و همواره اظهار ناامیدی می کنند؛ اگر رهبر معظم انقلاب محکم مقابل دشمنان ایستادگی می کنند به این علت است که قرآن را با همه وجود و به خوبی درک کردند و صرفا بر خداوند متعال توکل دارند.

وی افزود: مومن در انس با قرآن تیزبین شده و چگونگی موضع گیری خود را خوب تشخیص می دهد و فقط به خدا توکل دارد و از کدخدا ترسی به دل راه نمی دهد.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم در ادامه بیان کرد: امروز آمریکا و اسرائیل به بمب اتم، گنبد آهنین، اسلحه های پیشرفته، ناوها و هواپیماهای خود مغرور شده و تصور می کنند حیات و زندگی بشر در دست آنها است در حالی که وقتی خود از خدا نمی ترسند انتظار دارند دیگران از قدرت پوشالی آنان بترسند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: دوستان شیطان از آمریکا و اسرائیل می ترسند و این ترس را به مردم هم القا می کنند اما آنان که با قرآن مانوس هستند از این بت پرستان مدرن ترس به دل راه نمی دهند.

وی در پایان با بیان اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در سایه انس با قرآن و اهل بیت(ع)‌ مصادیق آشکار آرامش درونی و اقتدار مقابل دشمن هستند، خاطرنشان کرد:‌ امروز دشمن به همین امر پی برده که مردم نیز در سایه انس با قرآن و اهل بیت(ع)‌ دارای آرامش هستند و شرایط سخت را تحمل می کنند بر همین اساس تلاش دارد این دو را از ما بگیرد در مقابل ما نیز باید جلسات خانگی انس با قرآن کریم را زنده کرده و افزایش دهیم.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی