حسام منظور از شخصیت منفی چاوش در «برادر جان» می‌گوید


حسام منظور از شخصیت منفی چاوش در «برادر جان» می‌گوید

حسام منظور با اشاره به ویژگی‌های نقش جدیدش در سریال «برادر جان»، از دلایل بازی در این مجموعه گفت. ]]>

حسام منظور از شخصیت منفی چاوش در «برادر جان» می‌گوید
حسام منظور با اشاره به ویژگی‌های نقش جدیدش در سریال «برادر جان»، از دلایل بازی در این مجموعه گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حسام منظور از شخصیت منفی چاوش در «برادر جان» می‌گوید
حسام منظور بازیگر تئاتر و تلویزیون، اولین حضورش در تلویزیون را با بازی در سریال «بانوی عمارت» رقم زد. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته تئاتر است. این بازیگر بیش از دو دهه است که با کارگردان‌های خوب تئاتری همچون آرش دادگر و رضا ثروتی همکاری داشته و در نقش‌های متفاوتی بازی کرده است. همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شاهد هنرنمایی او در نقش چاوش در سریال برادر جان هستیم. به همین بهانه گفتگوی ما با این بازیگر را بخوانید:
حسام منظور درباره حضور خود در سریال «برادر جان» اظهار کرد: «هر بازیگری دوست دارد در کاری حضور پیدا کند که عوامل خوبی دارد. این اتفاق با حضور در سریال «برادر جان» برای من افتاد. علاوه بر عوامل خوب، «برادر جان» قصه خوبی هم دارد؛ قصه‌ای جذاب و پرتنش که امیدوارم توجه مخاطبان را هم جلب کند.»

حسام منظور از شخصیت منفی چاوش در «برادر جان» می‌گوید

بازیگر سریال «بانوی عمارت» عنوان کرد: «این بار نقشی متفاوت را بازی کردم. وجوه منفی نقش «چاوش» از کاراکتر ارسلان میرزا در «بانوی عمارت» بیشتر است. من همیشه در انتخاب‌هایم دقت می‌کنم تا نقش تکراری بازی نکنم.»

منظور درباره همکاری با علی نصیریان اظهار کرد: «خوشبختانه گروه توانمندی این سریال را همراهی می‌کنند؛ از استاد علی نصیریان گرفته تا حسن پورشیرازی و .... همه در این مدت مثل یک خانواده کنار هم بودیم. همبازی شدن با استاد نصیریان موهبتی بود که نصیب من شد. حضور در کنار ایشان کلاس آموزشی بود که برای بازیگران نسل من تکرار نمی‌شود. امیدوارم از ایشان بسیار آموخته باشم.»

این بازیگر با اشاره به نوع نگارش سعید نعمت‌الله بیان کرد: «فیلمنامه «برادر جان» سبک و سیاق خاص خود را دارد. من هم اولین بار با این مدل از ادبیات فیلمنامه نویسی مواجه شدم و با آن ارتباط برقرار کردم. کار هنری باید محتوا داشته باشد؛ قصه این سریال هم به مفاهیم و معضلاتی می‌پردازد که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم.»

حسام منظور از شخصیت منفی چاوش در «برادر جان» می‌گوید

منظور در پایان درباره دیگر پیشنهادهای خود در تلویزیون، سینما و تئاتر اظهار کرد: «مدتی است مشغول تصویربرداری سریال «برادر جان» هستم. برای آینده برنامه‌ای جدید و متفاوت خواهم داشت؛ باید پیشنهادهای مختلف را بررسی کنم. من تلویزیون را دوست دارم؛ اگر قصه جذابی باشد و تیم خوبی آن را بسازد، قطعاً بازی در یک مجموعه تلویزیونی را قبول می‌کنم. البته برای حضور در تئاتر هم برنامه دارم. دو سالی است که از تئاتر دور بوده ام و در این مدت نمایشنامه‌ای به نام «الیزابت باتوری» نوشتم که مرداد ماه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.»
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر