بهترین مرکز اسکالپ سر؛ روش جدید جایگزین متدهای قدیمی کاشت مو و تتو


مطلب  بهترین مرکز اسکالپ سر؛ روش جدید جایگزین متدهای قدیمی کاشت مو و تتو برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ اسکالپ یا هاشور سر شیوه جدیدی است که امروزه جایگزین روش های قدیمی تاتو و کاشت مو شده است. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر مزایا و معایب این روش و...

اسکالپ یا هاشور سر شیوه جدیدی است که امروزه جایگزین روش های قدیمی تاتو و کاشت مو شده است. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر مزایا و معایب این روش و آشنایی با یکی از بهترین کلینیک‌های انجام دهنده خدمات اسکالپ سر

اسکالپ یا هاشور سر شیوه جدیدی است که امروزه جایگزین روش های قدیمی تاتو شده و کاربردهای مختلفی دارد. از کاربردهای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پر کردن مناطقی از سر که دچار ریزش یا طاسی شده است. ضخیم تر کردن ابروها محو کردن یا استتار لکه و یا خال های پوستی و ماه گرفتگی پوشاندن اسکار زخم و یا عمل های جراحی

اسکالپ در واقع کاربردهایی گسترده تر و بیشتر از تاتو دارد. به همین جهت امروزه در بسیاری از کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند و تکنیک های اسکالپ (به ویژه تکنیک جدید میکروپیگمنتیشن) روشی تایید شده بوده و مورد استقبال بسیاری از جوانان، خانمها، بسیاری از ورزشکاران و چهره های مشهور قرار گرفته است.

نحوه انجام اسکالپ چگونه است ؟

در فرآیند اسکالپ، جوهرها یا رنگدانه های طبیعی و ارگانیک در چند جلسه زیر لایه های پوست تزریق می شوند و پس از مدتی فرم و حالت مورد نظر را به خود می گیرند.البته اگر اسکالپ در یک مرکز غیرمعتبر انجام شود از نظر مواد و روش کار تفاوت چندانی با تاتو نمی کند در حالی که در اصل برخلاف تاتو سنتی، این روش بی خطر است و در صورتی که در کلینیک های مجاز و توسط افراد مجرب صورت گرفته و از دستگاه های مناسب و رنگدانه های درجه یک استفاده شود، بهترین نتایج حاصل می شود.

 بهترین مرکز اسکالپ سر؛ روش جدید جایگزین متدهای قدیمی کاشت مو و تتو

مزایای اسکالپ چیست؟

همانطور که اشاره کردیم تکنیک اسکالپ مزایای متعددی دارد که در کنار داشتن کاربردهای گسترده، موجب افزایش محبوبیت آن در کشورهای مختلف شده است.

البته همانطور که هر تکنیک یا فرآیند زیباسازی مشکلات و گاهی عوارض خودش را دارد، این تکنیک نیز در صورتی که در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود، ممکن است عوارضی – هر چند خفیف – در افراد متقاضی ایجاد کند.

البته با مقایسه مزایا و معایب اسکالپ سر براحتی می توان به این نکته پی برد که مزایای این تکنیک بسیار بیشتر از معایب آن است و در عمل معایب این روش بسیار ناچیز و در مقایسه با تکنیک های دیگر زیباسازی پوست و مو، نزدیک به صفر است. اما در صورت انجام میکرو اسکالپ در یک مرکز یا کلینیک مجاز و حرفه ای نه تنها عوارض چندانی برای شما در بر نخواهد داشت، بلکه نتایج آن تا مدتها باقی مانده و بار دیگر زیبایی و همچنین اعتماد به نفس بیشتر را تجربه خواهید کرد.

(در صورتی که روش های دیگر و تکنیک های دیگری زیبایی که در بسیاری از کلینیک ها اجرا می شوند از جمله: کاشت مو، ترمیم مو، تاتو به شیوه های سنتی و … هر یک معایب و مشکلات قابل توجهی دارند)

بهترین مرکز اسکالپ سر

امروزه اسکالپ در مراکز و کلینیک های خاصی صورت می گیرد که کیفیت کار آنها با یکدیگر متفاوت است. به همین جهت و با توجه به انتظارات مردم از چنین مراکزی و عملکرد آنها که در نتیجه نهایی اسکالپ تاثیر مستقیم دارد، بسیاری از افراد تلاش می کنند تا بهترین مرکز اسکالپ را یافته و به آنجا مراجعه کنند.

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین مرکز یا کلینیک اسکالپ هستید، به این نکات توجه کنید. برخی از ویژگی های یک مرکز اسکالپ درجه یک عبارتند از:

پیگمنتر (فردی که خدمات اسکالپ و میکروپیگمنتیشن را برای متقاضیان انجام می دهد) با تجربه و حرفه ای بوده و دارای مجوزهای لازم باشد. دستگاه های مورد استفاده و همچنین محیط کلینیک، کاملا استریل و پاک باشد. رنگدانه ها طبیعی و از مواد درجه ساخته شده باشند و دارای کیفیت مناسبی باشند. از تکنیک جدیدتر میکروپیگمنتیشن (اسکالپ با استفاده از دستگاه) بجای میکروبلیدینگ (تکنیک قدیمی تر اسکالپ که بصورت دستی انجام می شود) استفاده شود.

طبق تحقیقات به عمل آمد مرکز اسکالپ آیرملو را می توان به عنوان بهترین مرکز اسکالپ و میکروپیگمنتیشن نامید که به صورت تخصصی و با دستگاه های مدرن به این کار مشغول است و موفق به دریافت گواهینامه های معتبر بین المللی در این زمینه گشته است. در مرکز اسکالپ مریم آیرملو دوره های آموزشی مختلفی نیز برگزار می شود و در انتهای دوره مدرک معتبر بین اللملی اعطا می گردد.

 بهترین مرکز اسکالپ سر؛ روش جدید جایگزین متدهای قدیمی کاشت مو و تتو

تکنیک های مورد استفاده در مراکز تخصصب اسکالپ سر چیست؟

اسکالپ تنها یک تکنیک و روش نیست بلکه تاکنون چند روش و تکنیک ارائه شده و توسط متخصصین در جهان مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر معروف ترین و مهمترین روش های اسکالپ سر عبارتند از:

میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ

این دو تکنیک تشابه زیادی با یکدیگر دارند اما تکنیک میکروپیگمنتیشن روش جدیدتر است و برخلاف روش دوم، با اتسفاغده از دستگاه انجام می شود و به این دلیل احتمال بروز خطای انسانی در آن بسیار کم است.

مقایسه هزینه اسکالپ و کاشت مو

یکی از مزایای اسکالپ نسبت به روش هایی مانند کاشت مو این است که این روش نه تنها به سادگی انجام می شود بلکه هزینه اسکالپ سر نسبت به روش ها و تکنیک های دیگری مانند کاشت مو نیز بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

ضمنا مدت زمان انجام و پیاده سازی تکنیک اسکالپ در هر جلسه نیز نسبتا کوتاه است و با حداقل عوارض جانبی، به عنوان یکی از بهترین تکنیک ها و فرآیندهای زیباسازی پوست و مو امروزه در معتبرترین و بهترین کلینیک های جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

اطلاعات تماس مرکز اسکالپ مریم آیرملو

تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۳۸۸۷۵۰ وب سایت : clinicirana.com

پایان رپورتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس