سرازیر شدن ده‌ها هزار فلسطینی به سمت مسجدالاقصی در اولین جمعه ماه رمضان


سرازیر شدن ده‌ها هزار فلسطینی به سمت مسجدالاقصی در اولین جمعه ماه رمضان

رسانه‌های عربی از سرازیر شدن ده‌ها هزار فلسطینی به سمت مسجدالاقصی در اولین جمعه ماه رمضان برای شرکت در آیین نماز جمعه با وجود مانع‌تراشی اشغالگران خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌خبرنگار شبکه المیادین در قدس اشغالی از سرازیر شدن ده‌ها هزار فلسطینی به سمت مسجدالاقصی در اولین جمعه ماه رمضان خبر داد.

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی، اقدامات نظامی خود را در قدس اشغالی از صبح امروز جمعه همزمان با اولین جمعه ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی تشدید کرده‌اند. اشغالگران، خیابان السلطان سلیمان و محله وادی الجوز، جاده نابلس و خیابان صلاح الدین را بسته‌اند و حرکت خودروها از جاده الخلیل و جاده بیت لحم را به خیابان‌های دیگر منتقل کردند، صهیونیست‌ها استحکامات و ایست‌های نظامی بیشتری را در قدس ایجاد کرده‌ اند.

این در حالی است که وزارت اوقاف اسلامی و کمیته‌های پشتیبانی در قدس اشغالی و کمیته‌های محله‌های منطقه قدیمی قدس برای استقبال از ده‌ها هزار نمازگزار فلسطینی در اولین جمعه ماه مبارک رمضان آماده شده‌اند.

رژیم اشغالگر قدس با تشدید تدابیر خود در مرکز شهر قدس و منطقه قدیمی آن اعلام آماده باش کرده و بسیاری از جاده‌ها و خیابان‌ها و محله‌های همجوار مسجدالاقصی را مسدود کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان