استندآپ کمدی مجری مشهور آمریکایی درباره ادعاهای مقامات این کشور پیرامون ایران +فیلم


ویدئویی از استندآپ کمدی ترور نوآ، مجری مشهور برنامه آمریکایی دیلی‌شو پیرامون ادعاهای مقامات آمریکایی در خصوص ایران را مشاهده می‌کنید.

استندآپ کمدی مجری مشهور آمریکایی درباره ادعاهای مقامات این کشور پیرامون ایران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دشمنی آمریکا و مقامات آن با جمهوری اسلامی منحصر در امروز و دیروز نیست، بلکه به زمان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بر می‌گردد؛ ساده انگارانه است که اگر فکر کنیم مسئله آن‌ها با ما ارتباطی به صنعت هسته‌ای و موشکی و حقوق بشر و مواردی از این قبیل دارد؛ چرا که این‌ها همگی بهانه است و علت اصلی دشمنی‌ آمریکا و نظام سلطه با انقلاب اسلامی، مبانی و ارزش‌های انقلاب ماست که برخاسته از اصول و ارزش‌های اسلامی است و این میان این انقلاب شکوهمند اسلامی است که با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان چهل سالگی خودرا نیز سپری کرده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه‌روز در فتح قله‌های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت‌هایی شگرف در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پزشکی، فناوری، هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و... که بر همگان واضح و مبرهن است.

حالا مدتی است آمریکا و رئیس جمهور دیوانه و مقامات آن، با تصمیمات و تهدیدهای خود، سعی می‌کنند تا جو کشور ما را ملتهب کنند، اما همانگونه که مشخص است راه به جایی نخواهند برد و با صحبت‌های بیهوده و گزاف، فقط خود را در جهان احمق‌تر از گذشته جلوه می‌دهند.

در ادامه ویدئویی از استندآپ کمدی ترور نوآ، مجری مشهور برنامه آمریکایی دیلی‌شو پیرامون ادعاهای مقامات آمریکایی در خصوص ایران را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی