قتل وحشتناک عاقبت رابطه پنهانی با زن داداش + عکس


قتل وحشتناک عاقبت رابطه پنهانی با زن داداش + عکس

رابطه پنهانی با زن داداش منجر به اتفاق دردناکی برای برادر شد. سوسن 21 ساله در مورد این رابطه پنهانی و اتفاقات دیگر طی اعترافات خود بیشتر می‌گوید که در ادامه می‌خوانید.

رابطه پنهانی با زن داداش انگیزه‌ای برای کشتن برادر بود. جسد همسر زن جوان توسط دو پسربچه دیده شد و منجر به برملا شدن راز این رابطه‌ی پنهانی گشت. رابطه پنهانی با زن داداش

ساعت ۱۹ سیزدهم دی ماه سال ۹۲ دو پسر بچه حدودا ۱۱ ساله به کانکس پلیس مراجعه و اعلام کردند که جسد مردی جوان در حوالی پارکی در شهرک امام حسین (ع) افتاده است که بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۷ شهرک کامیونداران و تیم اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.
قتل وحشتناک عاقبت رابطه پنهانی با زن داداش + عکس

با مراجعه ماموران پلیس آگاهی و معاینات اولیه پزشکی قانونی از جسد متوفی مشخص شد مردی به نام مهدی ۲۴ ساله به دلیل اصابت چندین ضربه شدید چاقو فوت کرده که در همین خصوص همسر مقتول به نام سوسن ۲۱ ساله در اظهارات خود گفت:به همراه همسرم از خانه خارج و پس از خرید تنقلات قصد رفتن به پارک را داشتیم که ناگهان مردی بلند قد به من متلک گفت، شوهرم هم با او درگیر شد که آن مرد از پشت به همسرم حمله ور شده و با چاقو به گردن وی زد، من هم از محل فرار کرده و به خانه مادرم رفتم.

رابطه با برادر شوهر

در تحقیقات مشخص شد که شب حادثه فردی که ظاهرا مهمان مقتول بوده به همراه مقتول در محل مشاهده شده و این در حالی بود که همسر مقتول هیچگونه صحبتی در خصوص فرد یاد شده نکرده بود، بنابراین همسر مقتول به عنوان مظنون دستگیر شد. با انتقال همسر مقتول به پلیس آگاهی و بازجویی‌های فنی کارآگاهان ویژه قتل، همسر مقتول لب به اعتراف گشود و گفت:بیش از سه سال است که تحت فشار فامیل با مقتول ازدواج کرده، اما هیچگونه علاقه‌ای به او نداشتم و همین عامل باعث شد تا با میثم برادر شوهرم، رابطه پنهانی ایجاد کنم.

سوسن، همسر مقتول ادامه داد:مدتی از این ارتباط مخفیانه ما گذشت تا اینکه به دلیل علاقه به میثم، تصمیم گرفتیم همسرم را از سر راه برداریم و نقشه قتلش را طرح ریزی کردیم که من با طرح نقشه‌ای مبلغ یک میلیون ریال را در اختیار برادر شوهرم قرار دادم تا با خرید یک قبضه چاقو، شب حادثه به بهانه رفتن به پارک، شوهرم را از داخل خانه بیرون کشانده و در یک موقعیت مناسب میثم نیز به ما ملحق شده و شوهرم را با ضربات چاقو از پای درآورد. با اعترافات متهم قاتل اصلی نیز دستگیر و در تحقیقات انجام شده از سوی پلیس اظهارات همسر مقتول را تایید کرد.

با اعترافات متهمان، پرونده هردوی آن‌ها با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد که متهمان در این شعبه محاکمه شدند و در پایان نیز قضات دادگاه به دلیل رضایت اولیای دم، متهم ردیف اول را به ۱۱ سال زندان و متهم ردیف دوم را نیز به ۵ سال زندان محکوم کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس