12 هزار یتیم آذربایجان شرقی در انتظار دست یاری خیران


12 هزار یتیم آذربایجان شرقی در انتظار دست یاری خیران

تبریز - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به شناسایی 12 هزار کودک بی سرپرست گفت: برای این افراد نفر در طرح اکرام و محسنین ماه رمضان حامی جذب می شود.

محمد کلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از مردم و خیران استان می خواهیم با ثبت نام در این طرح حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.
وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام ازجمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است، افزود: خیران می‌توانند با پرداخت حداقل 50 هزار تومان به‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم را به ‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.
کلامی ادامه داد: طرح محسنین نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و ازکارافتاده است.
وی اظهار داشت: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با شعار «ماه بندگی ماه بخشندگی» برنامه‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به نیازمندان دارد.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: طرح‌های مختلف مشارکتی از جمله اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، همیان مولا و مفتاح الجنه با مشارکت مردم نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
کلامی افزود: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #041*8877* پرداخت کنند.
6132/518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !