جورج کلونی: مطمئنم ترامپ در انتخابات 2020 شکست می‌خورد


جورج کلونی اطمینان کامل دارد که دونالد ترامپ را می‌توان در رقابت سال...

جورج کلونی: مطمئنم ترامپ در انتخابات 2020 شکست می‌خوردجورج کلونی اطمینان کامل دارد که دونالد ترامپ را می‌توان در رقابت سال ۲۰۲۰ شکست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جورج کلونی در مصاحبه‌ای ضمن تاکید بر اینکه ترامپ در انتخابات رأی نمی‌آورد، گفت: «آن برتری اندکی که او در رقابت ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ به دست آورده بود کاملاً از بین رفته است، بنابراین بله، به نظرم فکر می‌کنم می‌توان او را شکست داد. فقط نباید کاندیداهای حزب سومی مثل هاوارد شولتز (مدیر عامل سابق استارباکس) داشته باشیم.»

او گفت به هیچ وجه طرفدار چنین کاندیداهایی نیست و اشاره کرد که بسیاری از متخصصان سیاسی باور دارند جورج اچ. بوش ریاست‌جمهوری خود را به خاطر راث پروت باخت و وقتی رلف نیدر هزاران رأی را در فلوریدا به خود اختصاص داد، باعث شد ال گور با اختلاف ۴۰۰ رأی شکست بخورد.

کلونی گفت: «این نوع حرکت‌ها عواقبی در پی دارند.»

این برنده جایزه اسکار گفت هنوز آماده نیست از هیچیک از کاندیداهای دموکرات برای ریاست‌جمهوری حمایت کند.

کلونی سه‌شنبه شب در پیش‌نمایش فیلم «Catch-۲۲» محصول سرویس استریمینگ هولو در لس‌آنجلس به ورایتی گفت: «به نظرم بعد از مسن‌تر شدن بخشی از درسی که آدم یاد می‌گیرد این است که احتمالاً بهتر است از حالا در رقابت حزبی از کسی حمایت نکرد. در این لحظه فعلاً باید صبر کنیم و ببینیم چه کسی نامزد باقی می‌ماند تا واقعاً بتوان از او در انتخابات عمومی حمایت کرد و به نظرم این حرکت بهتری است».

این دوره از رقابت‌های ریاست‌جمهوری ایالات متحده با دوره‌های قبلی متفاوت است. در حال حاضر بیش از ۲۰ نفر در حزب دموکرات رسماً اعلام کرده‌اند که می‌خواهند برای کسب نامزدی رسمی ریاست‌جمهوری حزب خود به رقابت بپردازند. به این ترتیب نگرانی‌هایی مبنی بر این به وجود آمده که این تعداد بالای شرکت‌کنندگان ممکن است در نهایت به ضرر حزب دموکرات و به نفع ترامپ تمام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی