کیفیت برنامه های دینی و فرهنگی باید ارتقا پیدا کند


کیفیت برنامه های دینی و فرهنگی باید ارتقا پیدا کند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: کیفیت برنامه های دینی و فرهنگی بویژه فریضه نماز باید ارتقا پیدا کند.

به گزارش ایرنا به روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان قزوین افزود: شیوه های دعوت به نماز باید به روز و تاثیرگذار باشد تا بتوان نسبت به گرایش جوانان و نوجوانان به این فریضه واجب و مهم الهی موفق عمل کرد.
وی اضافه کرد: قبل از این که مهارت دعوت به نماز را بیاموزیم باید مهارت برقراری ارتباط را داشته باشیم زیرا گاهی قادر به ارتباط مناسب نیستیم.
استاندار قزوین تاکید کرد: ستاد اقامه نماز باید برنامه های دینی و فرهنگی را در حوزه های مختلف برای اقشار مختلف مردم طراحی کند.
وی افزود:شیوه گفت و گو و برنامه های آموزشی نیز بسیار مهم است و استفاده از اساتید فن درحوزه نماز باید در دستور کار متولیان نماز در مدارس و ادارات قرار بگیرد.
زاهدی همچنین گفت: در یک جامعه علاوه بر آن که به مساله آموزش و تعلیم توجه می شود باید به همان میزان و بلکه بیشتر به مساله تربیت و پرورش اهتمام شود و برنامه های دینی خوب و باکیفیت و جذاب می تواند به بحث تربیتی در سطح مدارس کمک زیادی کند.
استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد: مدیران جامعه باید شرایطی را برای اقامه نماز فراهم کنند تا افراد بیشتری به نماز جلب شوند.
وی همچنین یادآور شد: مدیران باید به نماز توجه بیشتری داشته باشند و از همه کسانیکه برای اقامه نماز تلاش می کنند تقدیر کرد.
3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته