بازیکن استقلال خوزستان از اندونزی پیشنهاد دارد


بازیکن استقلال خوزستان از اندونزی پیشنهاد دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه مصطفی کیانی از کشور اندونزی پیشنهاد دارد، گفت: به مدیر برنامه‌های این بازیکن هم اعلام کردم که باید منافع باشگاه در نظر گرفته شود.

محمد رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان، درباره پیشنهاد مصطفی کیانی از یک باشگاه اندونزی، اظهار کرد: قرار شد مدیر برنامه مصطفی کیانی درخواست را به ما بدهد و اعلام کردم که باید منافع باشگاه نیز در نظر گرفته شود. در پیشنهاد اولیه، منافع باشگاه اصلاً در نظر گرفته نشده بود. به هر حال پیشنهاد بدی هم برای مصطفی کیانی نیست و ما دوست داریم که کیانی از نظر مالی به شرایط خوبی برسد.

وی ادامه داد: خدا را شکر در فصل جاری لیگ برتر کشور بازیکنان تیم ما به خوبی دیده شده‌اند و اینقدر خوب بودند که مربیان بزرگ لیگ برتر ایران نیز از سطح بازی و فنی تیم تعریف و تمجید داشتند. خوشحال هستیم که توانستیم یک عده جوان را به کشور معرفی کنیم و این جای خوشحالی دارد. امیدوارم در آینده نیز از استعدادهای خوب استان در تیم استفاده کنیم و بومی‌گرایی بیشتری شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: اعتقاد داریم که استان خوزستان نیازی به بازیکنان غیر بومی ندارد و خود خوزستانی‌ها می‌توانند تمام تیم‌های استان را از نظر بازیکن تأمین کند. ان‌شاءالله بتوانیم در این زمینه قدم‌های مثبتی برداریم و به دوستانمان در آکادمی باشگاه نیز گفته‌ام حتی به روستاهای اطراف سرکشی داشته باشند و به استعدادیابی بپردازند زیرا معتقدم هر چه داریم از جوانان و بازیکنان رده‌های پایه است و می‌توانیم به این نفرات اعتماد کنیم. هیچ کسی هم بابت اعتماد به جوانان ضرر نکرده است.

وی همچنین درباره کنار گذاشته شدن وحید خشتان به دلیل مسائل انضباطی، گفت: قبلاً هم این موضوع از سوی خشتان تکرار شده بود. به هر حال با رویکرد خوب آقای علوی مبنی بر مقابله با بازیکن سالاری خدا را شکر در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفت و نظم خوبی هم به تیم داده شد. جای خوشحالی دارد که یک مربی جوان به این مسائل اعتقاد دارد و با بازیکن بی انضباط برخورد می‌کند. در حالی که شاید آقای علوی می‌توانست با نفراتی که به آنها نیاز دارد مراعات کند. از اینکه می‌بینم او با بی انضباطی برخورد می‌کند خوشحال هستم و از او حمایت می‌کنم و اعلام کردم که این موضوع جزو اصول باشگاه داری ما است.

وی افزود: خدا را شکر در دوره‌ای که ما در باشگاه بودیم، حداقل توانستیم مقابله با بازیکن سالاری را اجرا کنیم و ای کاش از همان ابتدا این اصول را رعایت می‌کردیم. کمیته انضباطی باشگاه نیز باید همیشه فعال باشد. ان‌شاءالله در این زمینه بتوانیم دستاوردهای خوبی در راستای تیم‌داری داشته باشیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها