مهمترین آسیب صنعت بیمه از زبان رئیس کل


مهمترین آسیب صنعت بیمه از زبان رئیس کل

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرداخت دیرهنگام خسارت و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی، مهمترین آسیب صنعت بیمه است.

به گزارش بنکر (Banker)،غلامرضا سلیمانی افزود: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.
به گفته وی، با تنوع بخشی به شیوه های سپرده گذاری شرکت های بیمه و استفاده از همه ظرفیت آیین نامه ها می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید کمک کرد.
وی اضافه کرد: توزیع سپرده گذاری های بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه ای نیز موثر است.
سلیمانی هزینه های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی را سرمایه گذاری شرکت ها دانست و افزود: تکیه بر جوانگرایی و تاکید بر امر آموزش، آینده و افق های خوبی را پیش روی شرکت ها قرار می دهد.
رئیس شورای عالی بیمه درباره اهمیت امنیت شبکه ها در صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تامین می‌کند و به همین سبب از تخریب ها مصون نیست.
به گفته وی، افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است.
وی تاکید کرد «یکی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایه های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری های عظیم است که سیاست گذاران شرکت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا