مدیریت بحران آذربایجان شرقی برای آتش سوزی بازار تبریز تشکیل جلسه داد


مدیریت بحران آذربایجان شرقی برای آتش سوزی بازار تبریز تشکیل جلسه داد

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی که به همراه معاون سیاسی امنیتی خود، فرماندار تبریز و جمعی از مقام های شهری و استانی در محل وقوع آتش سوزی در بازار بزرگ تبریز حاضر...

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی که به همراه معاون سیاسی امنیتی خود، فرماندار تبریز و جمعی از مقام های شهری و استانی در محل وقوع آتش سوزی در بازار بزرگ تبریز حاضر شده بود، پس از گفت و گو با خبرنگاران و برخی از شهروندان، جلسه ستاد مدیریت بحران استان را تشکیل داد.
استاندار آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران از کنترل آتش سوزی بازار تبریز خبر داد و گفت: نیروهای آتش نشانی، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، سپاه پاسداران و دستگاه های اجرایی از همان دقایق اول آتش سوزی در محل حاضر شده اند و هم اکنون آتش در حال کنترل شدن است و تا یکی دو ساعت آینده مهار خواهد شد.
پورمحمدی از مردم خواست به هیچ عنوان در محل آتش سوزی بازار تجمع نکنند، چون با این اقدام آنان روند اطفای حریق دچار اختلال خواهد شد.
در همین حال سرهنگ میرزاخانی، سرپرست پلیس راهور آذربایجان شرقی نیز از شهروندان خواست برای تسریع در عملیات اطفای حریق، از پارک خودرو در ورودی‌های خیابان دارایی و اطراف بازار و تجمع در محدوده بازار خودداری کنند.
سرای «دو دری» بازار تاریخی تبریز حوالی ساعت 23:20 دیشب طعمه آتش شد و تاکنون با تلاش چهار ساعته نیروهای آتش نشان بخش عمده آتش، به خصوص در ضلع شرقی این محل مهار شده است.
گفته می شود حدود 150 مغازه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی درگیر آتش سوزی سرای «دو دری» هستند.
سرای «دو دری» 10 سال قبل نیز دچار آتش سوزی و خاکستر شد.
بازار تاریخی تبریز به عنوان بزرگ ترین بازار مسقف جهان در فهرست آثار یونسکو ثبت شده است.
518
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج