نمایندگان سازمان ملل از خدمات دولت به سیل زدگان رضایت دارند


نمایندگان سازمان ملل از خدمات دولت به سیل زدگان رضایت دارند

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان گفت: نمایندگان سازمان ملل پس از بازدید از مناطق سیل‌زده استان از نحوه خدمت رسانی دولت به سیل زدگان رضایت داشته و آمادگی خود را برای کمک های بیشتر اعلام کردند.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست با جمعی از نمایندگان صندوق جمعیت ملل متحد در سرسرای استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه مفیدی با حضور جمعی از نمایندگان سازمان ملل متحد، یونیسف و نمایندگانی از سفارتخانه های خارجی در ایران برگزار شد و در زمینه آخرین اقدامات برای کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان مطالب ارزنده ای از سوی این نمایندگان خارجی ارائه شد.
وی افزود: اگرچه هیچ درخواستی برای کمک از کشورهای خارجی نداشته ایم اما کمک های کشورهایی که برای ما به رسمیت شناخته می شوند را نیز رد نمی کنیم.
استاندار خوزستان تصریح کرد:با توجه به شرایط مناطق سیل زده قرار شد تعدادی کیت بهداشتی برای استان‌های سیل‌زده تامین شود که این کیت های بهداشتی در همان مناطقی که نمایندگان سازمان ملل انتخاب کرده‌اند، توزیع می شود.
شریعتی بیان کرد: همچنین کمک های دیگری نیز در برنامه های سازمان ملل است که تاکنون 20 درصد آن محقق شده و 80 درصد دیگر نیز در آینده نزدیک به خوزستان و سایر نقاط سیل زده کشور اختصاص می یابد.
وی تاکید کرد: اولویت دولت با کمک های سازمان ملل در گام دوم بازسازی، ایجاد انگیزه لازم در مردم آسیب دیده برای بازگشت به زندگی عادی و حفظ سلامت زنان و کودکان است.
نشست استاندار خوزستان با نمایندگان صندوق جمعیت ملل متحد و کارداران کشورهای سوئیس ، زلاند نو ، لهستان ، بلژیک ، نروژ ، ژاپن ، انگلیس و آلمان درباره آخرین اقدامات برای کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان عصر چهارشنبه در سرسرای استانداری خوزستان برگزار شد .
7152/6002

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص