فصل برای ستاره آبی پوشان به پایان رسید؟


مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، در مورد دیدار فردا شب تیمش مقابل فرانکفورت صحبت کرد وی درباره شرایط هافبک فرانسوی نیز توضیح داد. نوشته فصل برای ستاره آبی پوشان به پایان رسید؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

فصل برای ستاره آبی پوشان به پایان رسید؟

ساری: انگولو کانته از ناحیه همسترینگ مشکل داشت ؛ او نیاز به چند هفته استراحت خواهد داشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۲۹
فصل برای ستاره آبی پوشان به پایان رسید؟

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، در مورد دیدار فردا شب تیمش مقابل فرانکفورت صحبت کرد وی درباره شرایط هافبک فرانسوی نیز توضیح داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آبی های لندن فردا شب در شرایطی در نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان فرانکفورت هستند که در دیدار رفت در آلمان به تساوی ۱-۱ دست یافته اند و از بخت بیشتری برای صعود به فینال لیگ اروپا برخوردار هستند، اما ساری معتقد است تیمش باید مراقب حریف باشد.

مائوریتسیو ساری درباره شرایط هافبک فرانسوی گفت:

“انگولو کانته از ناحیه همسترینگ مشکل داشت که گرچه چندان جدی نیست، اما او نیاز به چند هفته استراحت خواهد داشت. ما تلاش خود را خواهیم کرد که کانته به بازی فینال برسد، اما من از رخ دادن این موضوع هم مطمئن نیستم.”

مائوریتسیو ساری درباره دیدار برابر فرانکفورت گفت:

“ما فردا شب این شانس را داریم تا به فینال لیگ اروپا رفته و یک جام در این فصل کسب کنیم، پس احمقانه است اگر آرام باشیم و با خیال راحت برابر فرانکفورت حاضر شویم. من فکر می کنم ما به هدف باشگاه در این فصل رسیده ایم و از این بابت خوشحال هستیم.

حالا رقابت های دیگری پیش رو است و هدف ما رسیدن به فینال و قهرمانی در لیگ اروپا است. در دیدار رفت متوجه شدیم که بازی کردن برابر فرانکفورت آسان نیست زیرا آنها حریفی هجومی هستند و به دنبال فضاها خواهند بود و به همین دلیل این دیدار راحت نیست.

شما باید در مرحله نیمه نهایی برابر یک تیم قدرتمند بازی کنید و قطعا شرایط سخت است. من مطمئن هستم فرانکفورت فردا در بهترین شرایط قرار دارد و ما باید مراقب باشیم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022