هشدار سناتور آمریکایی به ترامپ درباره افزایش تنش‌ها با ایران


هشدار سناتور آمریکایی به ترامپ درباره افزایش تنش‌ها با ایران

تهران- ایرنا- 'تیم کین' نماینده ایالت ویرجینیا وعضو کمیته خارجی مجلس سنای آمریکا گفت: آمریکا تمایلی به جنگ با ایران ندارد و رئیس جمهوری در رابطه با تهران باید با احتیاط بیشتری رفتار کند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل ازکین سناتور ایالت ویرجینیا گزارش داد: من بشدت نگرانم که ترامپ در حال پیش بردن ما به سمت یک جنگ غیرضروری با ایران باشد.
در ماه‌های گذشته کاخ سفید گام‌هایی در راستای افزایش تنش‌ها با تهران برداشته و اعزام ناو 'یواس‌اس آبراهام لینکلن' را که امری معمول و عادی بود به عنوان هشداری به ایران اعلام کرد.
کارشناسان سیاسی نیز اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به منطقه خاورمیانه را برنامه ای از قبل تعیین شده دانسته اند، امری که ارتباطی با تهدید ایران ندارد.
«ایلان گلدنبرگ» مدیر امنیتی خاورمیانه ای مرکز امنیت نوین آمریکا در توییتی در این مورد نوشت: اعزام ناوگروه به سنتکام، اقدام غیرمعمولی نیست و احتمالا اقدامی عادی بوده که از مدت‌ها قبل برنامه آن چیده شده است.
وی در ادامه این توییت آورد: ادبیات آتش‌افروزانه بولتون، غیرمعمولی و تحریک‌آمیز است. حدس من آن است این موضوع فرصتی برای تلاش به منظور ارعاب ایرانی‌ ها است نه چیزی بیشتر.
شبس**9460** 1917

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا