تکمیل سامانه خدمات شهروندی وزارت راه وشهرسازی «شهراه»


تکمیل سامانه خدمات شهروندی وزارت راه وشهرسازی «شهراه»

مهرابی از تکمیل سامانه خدمات شهروندی وزارت راه وشهرسازی «شهراه» در راستای ثبت گزارش های مردمی از تخلفات در حوزه ساختمان و شهرسازی در لارستان خبر داد.

«سلمان مهرابی» با بیان این اینکه تکمیل سامانه «شهراه» با هدف ثبت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات ساختمانی و شهرسازی راه اندازی شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مردم می توانند هر نوع تخلف از قانون در حوزه ساختمان و یا شهرسازی از قبل تراکم غیر مجاز، عدم رعایت ایمنی، تجاوز به حریم شهری، ساخت و ساز غیر مجاز ، تخلفات شهرداری ها شکایت از ناظر را از طریق سایت www.shahrah.mrud.ir ثبت کرده و به کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری و یا مسکن و ساختمان جهت بازدید حضوری از محل وقوع تخلف اطلاع دهند.

مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه وشهرسازی لارستان افزود: نظر به اینکه ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان نظارت عالیه بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی، مقررات ساختمان بر عهده راه و شهرسازی، گزارش های مردمی در خصوص تخلفات مرد بحث کمک شایانی به تحقق اهداف این قانون خواهد کرد.

وی بیان کرد: تکمیل سامانه «شهراه» و همکاری مردم در گزارش تحلفات سبب نظارت بهتر و همچنین کنترل و پیشگیری از حوادث می شود، همچنین با کاهش تصرف اراضی ملی رو به رو خواهیم بود.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا