کندوان جمعه یک‌طرفه می‌شود


کندوان جمعه یک‌طرفه می‌شود

فرمانده پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه گفت: تردد در محور کندوان از عصر جمعه تا صبح شنبه 21 اردیبهشت یک طرفه است.

کندوان جمعه یک‌طرفه می‌شود
سرهنگ علیرضا قدمی گفت: محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا ۶ صبح شنبه ۲۱ اردیبهشت برقرار است.

او ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۲۰ اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: در ۳ روز اینده تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین گفت: تردد تمامی تریلر‌ها در محور هراز ممنوع است و تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز (چهارشنبه) و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: رفت و آمد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۲ همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.

وضعیت جوی پایان هفته در مازندران
بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران، دمای هوای استان طی امروز و فردا افزایش می‌یابد به طوریکه در روز پنجشنبه پیش بینی می‌شود دمای هوا به ۳۲ درجه سانتی گراد برسد.

همچنین بر اساس پیش بینی هواشناسی، از شب جمعه با ورود سامانه جدید شرایط جوی مازندران به سمت سرد و خنک می‌رود و دمای هوا اندکی کاهش می‌یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا