کارگر : ضیایی بهترین دروازه‌بان لیگ بوده است / پرهوادارترین تیم لیگ داماش گیلان است


کارگر : ضیایی بهترین دروازه‌بان لیگ بوده است / پرهوادارترین تیم لیگ داماش گیلان است

وحید کارگر مربی نیروی زمینی تهران با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.

به گزارش فرتاک ورزشی،

وحید کارگر در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : بازی برابر داماش شرایط خاص خودش را داشت ولی حساسیت بازی رو بچه های ما تاثیری نگذاشت، چرا که ما در همان ابتدای بازی گل خوردیم ولی بچه ها خودشان را گم نکردند و به دستورات فنی که آقای روانخواه داده بود به نحو احسنت گوش دادند، ما برای تک تک لحظات بازی برنامه داشتیم، تیم داماش تیم پر مهره ای بود کادر فنی خوبی داشت.

وی افزود : بیشترین تماشاچی لیگ دو متعلق به داماش بود ولی بازیکنان ما نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند.

مربی نیروی زمینی گفت : تیم نیروی زمینی باید به عنوان تیم اول صعود میکرد، اگه داور به اشتباه گل صدرصد ما را برابر پاس آفساید اعلام نمیکرد ما قهرمان بودیم، ولی کادر فنی ما کوچکترین اعتراضی به این موضوع نداشت، چراکه تک تک ما ایمان داشتیم که صعود میکنیم.

کارگر در ادامه افزود : راجب دروازه بان‌های تیم باید عرض کنم که بااحترام به سایت‌های محترم ورزشی که نظر سنجی کردند از نظر بنده بلاشک بهترین دروازه بان این فصل لیگ دو احسان ضیایی بود که بازی‌های بسیار خوبی برای ما انجام داد و نمونه بارزش بازی با داماش بود که بهترین عملکرد را داشت، ضمن اینکه در این فصل ۱۲ کلین شیت داشت و جزو ۴ تیمی بودیم که کمترین گل خورده رو داشتیم.

در مورد لیگ یک باید عرض کنم حتما بازی‌ها فشار بیشتری نسبت به لیگ دو دارد و باید آمادگی بیشتری داشته باشیم و مطما هستم که اگر قسمت باشد و در خدمت تیم نیروی زمینی باشم هم احسان ضیایی و هم محمد بختیاری توانایی بازی در لیگ یک را دارند و قطعا کیفیت کارشان نسبت به فصل قبل دو برابر خواهد شد با توجه به انگیزه و توانایی که در آن‌ها سراغ دارم.

مربی نیروی زمینی در پایان گفت : در آخر تشکر میکنم از کادر فنی و بچه های باغیرت تیم نیروی زمینی که با تمام تلاش و کوشش به هدفی که اول فصل بین خودمان گذاشته بودیم رسیدیم بهترین هارا برای تمام دوستان آرزومندم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی