فتح خرمشهر برگ زرینی در کارنامه افتخارات ملت ایران است


فتح خرمشهر برگ زرینی در کارنامه افتخارات ملت ایران است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: فتح خرمشهر در جریان دفاع مقدس و نبرد با دشمن بعثی را باید برگ زرینی در کارنامه افتخارات ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی دانست.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس و بزرگداشت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: اقدامات درخشان رزمندگان عملیات بیت المقدس باید به بهترین شکل ممکن تبیین و تشریح شود تا جوانان و نوجوانان از این حماسه بزرگ مطلع شوند.
استاندار قزوین همچنین خواستار فضاسازی شهرها و روستاهای استان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر شد و گفت: از عوامل دهیاری و شورا در روستاهای استان باید برای برگزاری برنامه های سالروز فتح خرمشهر که روز مقاومت نام گرفته است،کمک گرفت و مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز باید پیگیر این موضوع باشد.
استاندار قزوین در خصوص اجرای برنامه های این هفته نیز گفت: نشست با اصحاب رسانه در مورد بزرگداشت سوم خرداد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه دیدار با خانواده شهدا نیز بر عهده بنیاد شهید استان خواهد بود که در این رابطه برنامه ریزی لازم باید صورت بگیرد.
استاندار قزوین در تشریح عملیات بیت المقدس گفت: این عملیات ماشین جنگی نیروهای صدام را که تا بن دندان مسلح بود را متوقف ساخت و جهانیان را شگفت زده کرد بنابراین بزرگداشت سالروز این عملیات در روز سوم خرداد باید به صورت ویژه انجام شود.
زاهدی یادآور شد: موفقیت آمیز بودن عملیات دفاع مقدس برای خیلی از نظامیان عالی رتبه غیرممکن بود و هیچ کس تصور نمی کرد نیروهای پیاده بتوانند در مقابل دژ نیروهای عراقی در خرمشهر ایستادگی کنند اما شجاعت و جانفشانی رزمندگان ما موجب شکست دشمن شد.
9925*3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟