سامد راهکاری مناسب برای پیگیری مطالبات مردم است


سامد راهکاری مناسب برای پیگیری مطالبات مردم است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) راهکاری مناسب و کم هزینه برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست های مردم از مسئولان است.

عبدالمحمد زاهدی روز چهارنشهب در حاشیه حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) و پاسخگویی به تماس های شهروندان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز 60 نفر از شهروندان استان با این سامانه تماس تماس داشتند و مسایل و مشکلات و درخواست ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.
وی اظهار داشت: ملاقات های عمومی باید جزو بدترین و بهترین روزهای کاری بنده به عنوان استاندار است چرا که در این ملاقات ها به دلیل برخی مسایل اداری و قوانین و مقررات امکان پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم وجود ندارد و برخی دیگر از طریق پیگیری و دستور به مدیران قابل حل است.
استاندار قزوین بیشترین تماس ها و درخواست های مردمی با سامد و همچنین در ملاقات های عمومی را مربوط به اشتغال، دریافت تسهیلات ازدواج و ... و همچنین صدور مجوزهای سرمایه گذاری اعلام کرد و گفت: تلاش می شود نهایت ظرفیت و توان مدیران برای حل مشکلات و پاسخگویی به درخواست مردم به کارگرفته شود.
زاهدی خاطرنشان کرد: طرح حضور مدیران در سامد و پاسخگویی به تماس های مردم همواره ادامه خواهد داشت و همه مدیران کل موظف به حضور در این سامانه و پاسخگویی مشکلات مردم می باشند.
سال گذشته بیش از 70 جلسه پاسخگویی و حل مشکلات شهروندان با حضور مدیران اجرایی در سامانه سامد برگزار شد.
سامانه سامد با شماره 111 فرصتی برای اعلام نظرات، درخواست ها و پیشنهادات شهروندان به مدیران دولت است و درخواست های مطرح شده در آن با ارایه کد به تماس گیرندگان قابلیت پیگیری دارد.
9925*3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا