حمایت 200 حامی نیکوکار از ایتام باشتی


حمایت 200 حامی نیکوکار از ایتام باشتی

گروه فرهنگی ــ رئیس کمیته امداد باشت گفت: 200 حامی نیکوکار حمایت 200 یتیم و فرزند نیازمند غیریتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در این شهرستان برعهده‌ دارند.

حمایت 200 حامی نیکوکار از ایتام باشتی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حبیب‌الله باقرپور، رئیس کمیته امداد باشت روز گذشته، 17 اردیبهشت‌ماه در نشست اداری شهرستان، اظهار کرد: طرح‌‌های مختلف مشارکتی از جمله جشن رمضان، اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، همیان مولا و مفتاح‌الجنه با مشارکت مردم نیکوکار شهرستان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌‌شود.
وی افزود: کمیته امداد به‌طور مستمر به‌ویژه ماه مبارک رمضان، برنامه‌‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و خدمت‌‌رسانی به نیازمندان در دستور کار دارد.
رئیس کمیته امداد باشت اضافه کرد: در قالب طرح همیان مولا نیکوکاران کمک‌های اهدایی را درون این کیسه‌‌ها قرار داده و به کمیته امداد تحویل می‌‌دهند و این نهاد در کوتاه‌ترین زمان نسبت به توزیع اقلام و مواد غذایی اهدایی بین نیازمندان اقدام می‌‌کند.
باقرپور عنوان کرد: حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان محسنین نیز از اهمیت ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان برخوردار است و این موضوع در شب‌ های قدر جلوه بیشتری پیدا می‌‌کند، ضمن اینکه ۲۰۰ حامی نیکوکار در این شهرستان حمایت ۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌ دارند.
وی ابراز کرد: طرح اکرام ایتام از جمله طرح‌‌های حوزه مشارکت‌‌های مردمی این نهاد است که براساس آن خیرین می‌‌توانند با پرداخت حداقل ۲۰ هزار تومان به‌‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌‌دار شوند.
رئیس کمیته امداد باشت یادآور شد: طرح محسنین نیز از دیگر طرح‌‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیریتیم دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی