استقبال «سرآمد» از توسعه اینشورتک ها


استقبال «سرآمد» از توسعه اینشورتک ها

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری سرآمد اندوخته ساز فردا ضمن اعلام حمایت از توسعه فعالیت استارت آپ ها، گفت: آینده از آن استارت آپ هاست و آنها هستند که می توانند دنیا را متحول کنند.

به گزارش بنکر (Banker)،در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و در غرفه شرکت بیمه سامان، حسین علیمی با بیان این که هلدینگ سرمایه گذاری سرآمد به لزوم توسعه استارت آپ ها اعتقاد دارد، ادامه داد: ما از هیچ تلاشی برای کمک به جوانان دارای ایده دریغ نخواهیم کرد.
وی افزود: ما آمادگی داریم برای عملیاتی سازی ایده ها و تجاری سازی آن، استارت آپ های فعال در حوزه اینشورتک و فین تک، سرمایه گذاری کنیم.
او با تاکید مجدد بر این که از هیچ تلاشی برای کمک به جوانان خوش فکر و دارای ایده دریغ نخواهد شد، ادامه داد: در همین راستا اقدام به تاسیس شبکه نوآفرینی سرآمد (پلنت) در کارخانه نوآوری آزادی شعبه پارک فناوری پردیس در تهران کرده ایم.
علیمی با بیان این که پلنت، ظرفیت ۵۰ گروه استارت آپی به صورت تیم ایده (هرگروه ۳ نفر) را دارد، افزود: شبکه نوآفرینی سرآمد تا یک ماه آینده افتتاح می شود و فعالیت خود را رسما آغاز خواهد کرد.
مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری سرآمد از همه جوانان صاحب ایده در زمینه اینشورتک و فین تک دعوت کرد که برای توسعه فعالیت های خود به این مرکز مراجعه کنند.
به گفته علیمی، آن چه به عنوان ایده مبتکرانه و جدید مطرح است را می توان با هدایت درست و سرمایه گذاری مناسب تجاری سازی کرد و بدین ترتیب تحولات جدی در کسب وکار ها بوجود آورد که به تبع آن به رفاه بیشتر جامعه و سرعت عمل و آسان سازی انجام امور می انجامد و صنعت بیمه قطعا به چنین رویکردی نیاز مبرم دارد .



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس