نیویورک‌تایمز: تهدید ایران، تقلای ترامپ برای پیروزی مجدد در انتخابات


نیویورک‌تایمز: تهدید ایران، تقلای ترامپ برای پیروزی مجدد در انتخابات

شفقنا- روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی تهدیدات رییس جمهور آمریکا علیه ایران را تقلای وی برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آتی دانست. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از نیویورک تایمز، در ادامه این مطلب آمده است: این نگرانی وجود دارد که هدف رییس جمهور ترامپ برای از سرگیری تنش ها با ایران، تلاش برای جمع آوری […]

نیویورک‌تایمز: تهدید ایران، تقلای ترامپ برای پیروزی مجدد در انتخابات

شفقنا- روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی تهدیدات رییس جمهور آمریکا علیه ایران را تقلای وی برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آتی دانست.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از نیویورک تایمز، در ادامه این مطلب آمده است: این نگرانی وجود دارد که هدف رییس جمهور ترامپ برای از سرگیری تنش ها با ایران، تلاش برای جمع آوری حمایت ها از خود می باشد. چرا با ایران اینگونه سخت رفتار می شود در حالی که این کشور مسیر درستی را طی می کند؟ آیا ایران و یا یکی از نیروهای نیابتی آن در منطقه خاورمیانه تهدیدی واقعی را برای منافع آمریکا ایجاد کرده است؟

در سال ۲۰۰۳ یکی دیگر از دولت های جمهوری خواه که برای انتخاب مجدد خود دچار مشکل شده بود، پرونده ای برای عراق ساخت؛ اینکه این کشور در حال تولید تسلیحات کشتار جمعی است. هنگامی که جنگی وجود داشته باشد آمریکایی ها احساس میهن پرستی می کنند. آنها طی چالشی در دوران جنگ به حمایت از رییس جمهور خود تمایل دارند. صدام سرنگون شد.

اعزام یک ناوگروه هواپیمابر برای تهدید علیه هرگونه اقدام خصمانه مورد حمایت ایران، چه این تهدید واقعی باشد و چه تخیلی، یک تصمیم کوبنده و موثر در حوزه سیاست خارجی نیست. در عوض، یک تلاش واضح برای انتخاب مجدد (در انتخابات ریاست جمهوری) است؛ آنهم بدون توجه به هزینه ای که برای جان آمریکایی ها دارد. مایه شرمساری است!

خبر اصلی را در نیویوزک تایمز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است