نیروی هوایی در ساخت مسجد پیشتاز است


نیروی هوایی در ساخت مسجد پیشتاز است

نصیرزاده گفت: نیروی هوایی ارتش همان طور که در بسیاری امور به عنوان نیروی پیشتاز شناخته می شود در ساخت مسجد نیز پیشتاز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: مراسم افتتاح مسجد جعفر طیار (ع) پایگاه شهید بابایی اصفهان و سالن بریفینگ فرماندهی این پایگاه با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده؛ فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو برگزار شد.

در این مراسم نصیرزاده، گفت: در راستای تقویت باورهای دینی و اعتقادی کارکنان و خانواده های بزرگوار نیروی هوایی ارتش، اقدام به احداث مساجد در کوی های سازمانی کرده ایم و این مسجد پنجمین مسجدی است که طی چند سال اخیر در پایگاه های این نیروی الهی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف نیروی هوایی ارتش، زیبا سازی محیطی منازل سازمانی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به ساخت و سازهای گسترده در سطوح گوناگون در این نیرو، ادامه داد: اداره مهندسی نیروی هوایی ارتش نقش ویژه ای در ساخت و مرمت ابنیه و ساختمان های پایگاه ها بر عهده دارد و ما شاهد هستیم که نیروی هوایی ارتش یکی از موفق ترین نیروها در زمینه ساخت و تجهیز اماکن است.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، با اشاره به آیه 18سوره مبارکه توبه گفت: هرکس با مسجد انس بگیرد با خدا انس گرفته و مقدمه ارتباط با خدا، انس با مسجد است.

وی افزود: فلسفه ماه مبارک رمضان رسیدن به پرهیزگاری است و مسجد وسیله رسیدن به این پرهیزگای محسوب می شود.

به گزارش شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام قاضی در ادامه تاکید کرد: نیاز امروز جامعه با توجه به هجمه های فرهنگی و اعتقادی که توسط دشمنان ایجاد شده نیاز به این اماکن مقدس است که باعث می شود جوانان ما با خدا و قران مانوس شده و در دام شیاطین گرفتار نشوند.

بنا براین گزارش؛ مسجد جعفر طیار (ع) طی 18ماه با هزینه ای بالغ بر 22میلیارد ریال احداث شده است.

در حاشیه این مراسم امیر نصیرزاده از سایر پروژه های در دست در احداث این پایگاه بازدید و دستورات لازم را دراین خصوص صادر کرد.

به گزارش شبستان در سال های اخیر چند مسجد در مجموعه های نظامی و انتظامی تاسیس شده اند.

پایان پیام/500

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403