ساعت و زمان پخش سریال از یاد‌ها رفته در ماه رمضان 98


ساعت و زمان پخش سریال از یاد‌ها رفته در ماه رمضان 98

سریال «از یاد‌ها رفته» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان هر شب ساعت 22:10 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از تسنیم: سریال «از یاد‌ها رفته» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان هر شب ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این سریال یک ملودرام تاریخی است که در ۲۵ قسمت ساخته می‌شود و داستان این سریال در سال ۱۳۱۹ می‌گذرد و درباره زندگی یک پزشک زن ایرانی به نام «فروغ» است که در فرانسه درس خوانده و به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور و آداب رسوم آن دچار بحران شدیدی می‌شود، اما.
ساعت و زمان پخش سریال از یاد‌ها رفته در ماه رمضان 98

حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی، سعید راد، مائده طهماسبی، یوسف مرادیان، جهانبخش سلطانی، علی اوجی، سیامک اطلسی، ارسلان قاسمی، انوش معظمی، نیلوفر پارسا، امین ایمانی، حسین ملکی، هادی ساعی، روزبه معینی، صحرا اسدالهی، آهو فرشچی، فرید نوروزی، ابوالفضل عرب، فرزانه طهماسبی، فاطمه جمشیدی و ... بازیگران این سریال هستند.
داستان «از یاد‌ها رفته» به زندگی دختری جوان به نام «فروغ» و بازی «میترا حجاریان» می‌پردازد که در سال ۱۳۱۹ زندگی می‌کند. فروغ یک پزشک زن ایرانی است که در فرانسه درس خوانده و حضورش در سریال با اتفاقات عجیبی همراه است.
ساعت و زمان پخش سریال از یاد‌ها رفته در ماه رمضان 98

او به دلیل عدم شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود، اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتار‌ها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد...

در این اثر علاوه بر میترا حجار، «حسین یاری» هم ایفای نقش می‌کند. حسین یاری تا به حال در آثار بسیاری بازی کرده، اما به جرأت می‌توان گفت: ایفای نقش «حیدر خوش مرام» در مجموعه «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی او را به قله شهرت و محبوبیت رساند.

حالا حسین یاری در سریال «از یاد‌ها رفته» که روایتگر عاشقانه‌ای در دل تاریخ است، نقش شخصیتی به نام خسرو را بازی می‌کند. خسرو یک ارباب و شخصیتی متمول است که در تهران زندگی می‌کند و با حکومت مرکزی زمان خود تنش و درگیری دارد.

در کنار حسین یاری، «رضا یزدانی» هم در این سریال حضور دارد. این خواننده برای حضور در «از یاد‌ها رفته» مو‌های خود را بعد از ۲۰ سال برای اولین بار و به خاطر ایفای یکی از نقش‌های اصلی کوتاه کرد.
ساعت و زمان پخش سریال از یاد‌ها رفته در ماه رمضان 98

او بناست در سریال نقش شاهزده‌اى متمول، عاشق، سرکش و بوکسور را به تصویر بکشد. مخاطب در این اثر ۳ مسابقه بوکس از رضا یزدانی خواهد دید که گریم هرکدام از مسابقات هر بار ۳ ساعت و فیلمبرداری آن‌ها نیز ۱۸ روز به طول می‌انجامیده است. نکته جالب ماجرا اینجاست کهسر فیلمبرداری و درست در روز آخر یکی از دندان‌های رضا یزدانی شکست.

«حسین پاکدل» مجری دهه ۶۰ تلویزیون هم که چند سالی است در حوزه آثار نمایشی فعالیت بیشتری را دارد، در این سریال حضور دارد. او در این سریال نقش فرد با نفوذی را دارد که از قضا یک داماد دیپلمات هم دارد. نقش داماد او را مرتضی علی آبادی ایفا کرده است.

یکی دیگر از زنان اثرگذار در این درام عاشقانه «مهربانو» است. این نقش را هلیا امامی ایفا کرده که پیش‌تر در حوزه تئاتر فعالیت داشته است. داستان عاشقانه سریال «از یاد‌ها رفته» میان خسرو و مهربانو است. در این سریال بیتا فرهی نیز نقش زنی قدرتمند به نام شکوه‌السلطنه را ایفا می‌کند.
ساعت و زمان پخش سریال از یاد‌ها رفته در ماه رمضان 98

سریال «از یاد‌ها رفته» اثری تاریخی متعلق به دهه ۲۰ محسوب می‌شود که حامد افضلی و رؤیا خسرونجد نویسندگی آن را برعهده داشته‌اند و عباس نعمتی به عنوان سرپرست نویسندگان، حضور دارد. این سریال به روایت زندگی و آداب و رسوم ایرانیان در دهه ۲۰ می‌پردازد و سراغ وقایع قصه زندگی «خسرو» و «مهربانو» می‌رود که به شکل یک رمان روایت می‌شود. همچنین قرار است به موضوعاتی تاریخی مثل کشف حجاب و کشت و تولید تریاک در این سریال پرداخته شود.

بهرام بهرامیان پیش از این ساخت سریال‌هایی، چون «ساعت شنی»، «سقوط یک فرشته» و «جاده قدیم» را بر عهده داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403