تصویر گوشی Realme X خبر از نمایشگر بدون حاشیه آن می دهد


رسانه کلیک – تصویر گوشی Realme X در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده شرکت Realme فاقد بریدگی صفحه نمایش است. گوشی Realme X در تاریخ 15 مه به صورت رسمی در کشور چین معرفی می شود. به تازگی تصویر این گوشی هوشمند توسط یکی از کارمندان این شرکت در فضای […] نوشته تصویر گوشی Realme X خبر از نمایشگر بدون حاشیه آن می دهد اولین بار...

رسانه کلیک – تصویر گوشی Realme X در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده شرکت Realme فاقد بریدگی صفحه نمایش است.

گوشی Realme X در تاریخ 15 مه به صورت رسمی در کشور چین معرفی می شود. به تازگی تصویر این گوشی هوشمند توسط یکی از کارمندان این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده Realme دارای نمایشگر بدون حاشیه است. حاشیه بخش پایینی صفحه نمایش در مقایسه با بخش های دیگر، ضخامت بیشتری دارد. این شرکت در گذشته اعلام کرده بود پرچمدار آینده خود را به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می کند.

تصویر منتشر شده، پنل پشتی این اسمارت فون را به نمایش نمی گذارد؛ با این حال در گذشته شاهد حضور این گوشی هوشمند در TENAA بودیم. در بخش پشتی این محصول شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه به همراه فلاش LED هستیم.

تصویر گوشی Realme X خبر از نمایشگر بدون حاشیه آن می دهد

شرکت Realme به صورت رسمی اعلام کرده این گوشی هوشمند از نمایشگر AMOLED بهره می برد و دارای نسبت نمایشگر به بدنه 91.2 درصد است.

بر اساس TENAA، این دستگاه به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز می شود و انرژی آن را یک باتری 3680 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. شایعات به تامین قدرت این محصول توسط چیپست اسنپدراگون 730 اشاره می کنند.

تصویر گوشی Realme X خبر از نمایشگر بدون حاشیه آن می دهد

شرکت Realme برای این محصول خود فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 را در نظر می گیرد. انتظار می رود پنل پشتی این گوشی هوشمند سنسورهای 48 و 5 مگاپیکسلی را میزبانی کند. انتظار می رود این دستگاه اولین اسمارت فون Realme با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

بر اساس شایعات، گوشی Realme X در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش برسد.

در تاریخ 15 مه علاوه بر این محصول، با گوشی Realme X Youth Edition نیز ملاقات خواهیم کرد. این دستگاه از مشخصات فنی ضعیف تری بهره می برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج