لامبورگینی میورا فیلم The Italian Job بازسازی شد


لامبورگینی میورا فیلم The Italian Job بازسازی شد

واحد بازسازی لامبورگینی، به‌تازگی خودروی میورای نارنجی‌رنگ استفاده‌شده در فیلم شغل ایتالیایی را بازسازی کرده است.

اگر نسخه اصلی فیلم The Italian Job را دیده باشید، حتما صحنه ابتدایی فیلم و حضور لامبورگینی میورای نارنجی‌رنگ را به‌ خاطر دارید. شرکت لامبورگینی به‌تازگی اعلام کرده که میورا حاضر در صحنه ابتدایی این فیلم را بازسازی کرده است.

لامبورگینی میورا فیلم The Italian Job بازسازی شد

این مدل با خودرویی که در فیلم از بالای کوه به پایین پرتاب شده و به داخل رودخانه می‌افتد، متفاوت است. آن خودرو یک نمونه‌ی دیگر بود که لامبورگینی برای شرکت پارامونت فراهم کرده بود. مدل مذکور قبل‌تر تصادف کرده بود و بهترین گزینه برای صحنه حادثه در فیلم محسوب می‌شد. البته نمونه‌های تصادفی از لامبورگینی میورای افسانه‌ای هم امروزه قیمت بالایی دارند.

لامبورگینی میورا فیلم The Italian Job بازسازی شد

مدل مورد بحث ما، لامبورگینی میورا P400 با شماره شاسی 3586 است که توسط روسانو برازی در نقش راجر بِکِرمَن و انزو موروزی به‌عنوان بدل‌کار صحنه تعقیب و گریز رانده شده است. در ویدیوی آخر متن، صحنه ابتدایی فیلم شغل ایتالیایی با حضور این خودروی جذاب به نمایش درخواهد آمد. وظیفه اعتبارسنجی و بازسازی این نمونه برعهده واحد بازسازی شرکت لامبورگینی با نام پولو استوریکو (Polo Storico) بوده است.

لامبورگینی میورا فیلم The Italian Job بازسازی شد

میورا استفاده‌شده در فیلم پس از پایان فیلم‌برداری به شخصی در شهر رم فروخته می‌شود و از آن زمان تاکنون چند دست چرخیده می‌شود. شرکت لامبورگینی این خودرو را در کلکسیون کایزر واقع در شهر وادوز، پایتخت کشور لیختن‌اشتاین پیدا کرده است. متخصصان لامبورگینی پس از بررسی مستندات خودرو، آرشیو کارخانه و بدنه خودرو اطمینان حاصل می‌کنند که این خودرو همان نمونه‌ی استفاده‌شده در فیلم است.

لامبورگینی میورا فیلم The Italian Job بازسازی شد

تنها تفاوتی که بین خودروی بازسازی‌شده و نمونه‌ی اصلی در فیلم وجود دارد، رنگ روکش صندلی‌ها است. متخصصان تیم بازسازی لامبورگینی صندلی‌های تیره‌رنگ اصلی را با روکش‌های سفید تعویض کرده‌اند، زیرا اعتقاد دارند که روکش سفید در مقایسه با رنگ تیره، ظاهر جذاب‌تری به خودرو می‌بخشد. در آن زمان وقت کافی برای تعویض پشت‌سری‌ها وجود نداشته است، به همین دلیل در صحنه‌های فیلم آن‌ها را با رنگ سفید مشاهده می‌کنیم.

لامبورگینی میورا فیلم The Italian Job بازسازی شد

انزو موروزی می‌گوید:

در آن زمان یک مدل لامبورگینی میورا P400 با رنگ دلخواه، فرمان چپ و روکش چرمی صندلی در خط تولید وجود داشت. ازنظر ظاهری این خودرو با نمونه‌ی تصادفی در فیلم شباهت زیادی داشت، بنابراین از آن خودروی برای فیلم‌برداری استفاده کردیم. تنها چیزی که ما را نگران می‌کرد، صندلی‌های سفید‌رنگ بود؛ باید خودرو را با همان ظرافت اولیه و دست‌نخورده به سنت آگاتا بازمی‌گرداندیم. بنابراین از آن‌ها خواستم تا صندلی‌های اصلی را با صندلی‌های تیره‌رنگ تعویض کنند. تنها پشت‌سری‌ها به رنگ سفید باقی ماندند که در میورا، به شیشه پشتی بین کابین و پیشرانه نصب شده‌اند. از آنجایی‌که زمان کافی برای تعویض پشت‌سری‌ها وجود نداشت، می‌توانید آن‌ها را در صحنه‌های فیلم با رنگ سفید مشاهده کنید.

اکنون شما را دعوت می‌کنیم تا از صحنه‌های رانندگی با لامبورگینی میورا در مسیرهای کوهستانی و ترانه On Days Like These لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند