رندرهای وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو طراحی نهایی این گوشی‌ها را نشان می‌دهند


رندرهای وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو طراحی نهایی این گوشی‌ها را نشان می‌دهند

رندرهای وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 and OnePlus 7 Pro) منتشر شدند که ظاهر و طراحی نهایی این دو گوشی پرچمدار جدید وان پلاس را به نمایش می‌گذارند. علاوه بر آن٬ می‌توانید از آخرین اخبار گوشی بالارده وان پلاس 7 پرو نیز مطلع شوید. انتشار اخبار و شایعات مربوط به... نوشته رندرهای وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو طراحی نهایی این گوشی‌ها را نشان...

رندرهای وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 and OnePlus 7 Pro) منتشر شدند که ظاهر و طراحی نهایی این دو گوشی پرچمدار جدید وان پلاس را به نمایش می‌گذارند. علاوه بر آن٬ می‌توانید از آخرین اخبار گوشی بالارده وان پلاس ۷ پرو نیز مطلع شوید.

انتشار اخبار و شایعات مربوط به گوشی وان پلاس 7 پرو خیلی زودتر از مدل اصلی آن آغاز شد. اما خوشبختانه روز گذشته سرانجام شاهد انتشار رندرهای وان پلاس 7 نیز بودیم. این رندرها که به نظر می‌رسد رندرهای رسمی این دیوایس هستند٬ حضور یک ناچ قطره‌ای (تقریبا مشابه آنچه که در وان پلاس 6 تی دیده‌ایم) را در بالای نمایشگر پرچمدار جدید شرکت وان پلاس تایید می‌کند. در واقع طراحی پنل جلویی این دیوایس به جز اسپیکر رو گوشی٬ تا حد زیادی مشابه 6 تی است.

رندرهای وان پلاس 7

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

شما در این رندرها حفره‌های اسپیکر رو گوشی بزرگ‌تری را مشاهده می‌کنید که می‌تواند به معنای حضور اسپیکرهایی با پیکربندی استریو در آخرین پرچمدار گوشی‌ساز چینی باشد. این قابلیتیست که طرفداران وان پلاس مدت زیادیست انتظارش را می‌کشند.

قاب پشتی گوشی نیز تغییرات کمی را شامل شده است. فلاش ال ای دی گرد است و با ماژول دوربین‌های پشتی در یک قسمت قرار گرفته است. البته که باید انتظار تغییراتی در زیر قاب این گوشی نسبت به پرچمدار سال گذشته‌ی وان پلاس را نیز داشته باشیم.

اما علاوه بر این٬ رندرهایی مربوط به مدل پرو این گوشی نیز منتشر شده است که اول از همه به حضور دوربین سه گانه برای نخستین بار در پشت قاب یک گوشی با برند وان پلاس اشاره می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید٬ این سه دوربین به صورت عمودی پشت سر هم قرار گرفته‌اند و یک فلاش ال ای دی نیز بیرون از این ماژول٬ درست در بالای لوگوی شرکت وان پلاس قرار دارد.

رندرهای وان پلاس 7 پرو

رندرهای وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو طراحی نهایی این گوشی‌ها را نشان می‌دهند

شایعات می‌گویند٬ سنسور اصلی دوربین وان پلاس 7 پرو یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 است که می‌تواند برای عکاسی در شب عالی باشد. علاوه بر آن٬ دو لرزشگیر اپتیکال و یک لرزشگیر الکتریکی نیز در سنسور دوربین‌ها حضور دارد که می‌تواند به ثبت عکس‌هایی شفاف٬ حتی در حین حرکت سوژه کمک کند. سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی فوق عریض٬ درست همانند آنچیزی که در پرچمداران سامسونگ و ال جی استفاده شده خواهد بود. سنسور سوم نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری است.

رندرهای وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو طراحی نهایی این گوشی‌ها را نشان می‌دهند

جلوی قاب این گوشی یک نمایشگر غول پیکر 6.7 اینچی با نسبت 19.5:9 و وضوح +QHD قرار دارد. چانه‌ی باریکی در زیر نمایشگر قرار دارد٬ در دو سمت حاشیه‌ای دیده نمی‌شود و تنها یک حاشیه‌ی بسیار باریک را می‌توان در بالای نمایشگر دید. این نمایشگر از دو سمت خمیده است. خبر خوب برای طرفداران گوشی‌های تمام صفحه اینکه وان پلاس 7 پرو به یک دوربین سلفی پاپ آپ مجهز خواهد بود. این مکانیزم به ارائه‌ی نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی زیاد کمک کرده است. درست همانند گوشی‌های پرچمدار سال ٬2019 وان پلاس ۷ پرو نیز به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد بود. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 وات نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد و ظاهرا باید انتظار پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G در وان پلاس 7 پرو را داشته باشیم.

قیمت نسخه مجهز به رم 6 / حافظه 128 گیگابایتی این گوشی 699 دلار خواهد بود٬ در حالی که مدل مجهز به رم 8 / حافظه 256 گیگابایتی آن 749 دلار قیمت دارد و بالارده‌ترین مدل این گوشی با 12 گیگ رم / 256 گیگ حافظه‌ی داخلی را می‌توان با 819 دلار خریداری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403