آموزشگاه زبان گات


آموزشگاه زبان گات

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجی این روزها بسیار بیشتر از قبل احساس می‌شود؛ اما برای دریافت آموزش‌های با کیفیت باید به چه آموزشگاه‌هایی مراجعه کرد؟

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام آموزشگاه زبان گات، این روزها نیاز مردم برای یادگیری زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجی به قدری افزایش یافته که انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در هر شهری کمی دشوار شده است. در این متن سعی داریم شما را با ویژگی‌ها، دوره‌های آموزشی و شرایط آموزشگاه زبان گات آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

سیستم آموزشی و مدیریت در مرکز زبان گات

با موفقیت‌های پی در پی از آغاز فعالیت این مرکز زبان، شعب زیادی در سطح تهران و شهرستان‌ها تأسیس شده که هر کدام به نحو احسنت تا به امروز توانسته‌اند، رضایت زبان‌آموزان را جلب کرده و بهترین حرفه‌ای‌ترین متد آموزشی را با استانداردهای روز دنیا ارائه دهند. لازم به ذکر است که مدیریت تمامی شعب آموزشگاه زبان زیر نظر یک شخص بوده که سیستم آموزشی یکپارچه و بی نقص را در تمامی شعبه‌ها به کار گرفته است.

استفاده از اساتید باسابقه کاری مربوط، برگزاری کلاس‌ها در محیطی مطلوب، مشاوران حرفه‌ای، به‌کارگیری روش‌های نوین تدریس در آموزش تمامی زبان‌های خارجی همچنین منابع آموزشی استاندارد از دلایل خاص پیشرفت این مؤسسه و رضایت کامل زبان‌آموزان به شمار می‌رود. بهتر است بدانید در این مرکز زبان علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و … بیش از ۲۰ زبان نادر و رایج نیز تدریس می‌شود.

دوره‌های آموزشی در مؤسسه زبان

هرکسی برای یادگیری زبان دوم هدفی دارد که آموزشگاه زبان گات تمامی این دلایل و اهداف را شناسایی کرده تا بهترین دوره‌های آموزشی را برای تمامی افراد جامعه در نظر بگیرد. دوره‌های ترمیک (گروهی)، کلاس‌های خصوصی، فشرده، فوق فشرده، آنلاین (برای تمامی شهرها و کشورها)، کلاس‌های آمادگی در آزمون آیلتس و تمامی آزمون‌های سفارت و برگزارکننده‌ی دوره‌های T.T.C یا همان تربیت مدرس، دوره‌هایی هستند که در تمامی شعبه‌های آموزشگاه زبان گات اجرا می‌شوند. اگر دانشجو، شاغل، محصل، خانه‌دار و … هستید تنها کافی است به‌صورت حضوری دریکی از شعب و یا تماس با شماره‌های تلفنی که روی سایت قرار داده شده است می‌توانید با مشاوران گات صحبت کرده تا نسبت به شرایط بهترین دوره‌ی آموزشی را برای شما انتخاب کنند.

اگر برای مهاجرت، ادامه تحصیل و یا راه‌اندازی کسب‌وکار قصد مهاجرت دارید و برای شرکت در آزمون سفارت مدت‌زمان محدودی در اختیارتان است، پیشنهاد ما به شما مشورت با کارشناسان و سوپروایزرهای مجرب این مجموعه می‌باشد. خانواده گات برای موفقیت و رسیدن به اهدافتان سعی بر این دارد تا بهترین خدمات آموزشی را در اختیار زبان‌آموزان قرار دهند.

آموزشگاه زبان گات

ویژگی‌های آموزشگاه زبان گات

- بازدید معاون سفیر سوئد و رئیس بخش فرهنگی سفارت سوئد

- حضور آقای نم سوک رئیس شرکت آموزشی هانول در کره جنوبی

- ارائه‌ی متنوع‌ترین دوره‌های آموزشی برای تمامی افراد

- دارای شعبه‌های متعدد برای دسترسی آسان

- متد آموزشی مکالمه محور برای تمامی زبان‌های خارجی

- آموزش بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا

- ارائه‌ی مشاوره تخصصی رایگان در تمامی شعبه‌ها

- دارای سیستم تعیین سطح آنلاین و تلفنی

- تقویت هر ۴ مهارت لازم در آموزش کلیه‌ی زبان‌های خارجی

- دارای فیلترهای سخت و استاندارد برای استخدام اساتید

- ارزیابی استاد در طول ترم و نظرسنجی توسط زبان‌آموز

- برگزاری ورک شاپ‌های متعدد برای به روز شدن اطلاعات استاد

- به کار بردن روش‌های جدید و مؤثر آموزش زبان‌های خارجی

- ارائه‌ی برنامه‌ریزی مخصوص با توجه به اهداف شما

- برگزاری امتحان oral (شفاهی) برای تست speaking زبان‌آموزان توسط سوپروایزر و یا مدیر آموزشگاه

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شروع ترم‌های جدید، شرایط ثبت‌نام، شهریه کلاس‌ها و … می‌توانید به وب‌سایت آموزشگاه زبان گات مراجعه فرمائید و یا با یکی از شعب این مؤسسه تماس تلفنی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی