تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در پایان جلسه نوبت صبح امروز مجلس قرائت کرد.

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در پایان جلسه نوبت صبح امروز مجلس قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر یوسف‌نژاد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را بدین شرح قرائت کرد:

تذکر یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه به وزیر آموزش و پرورش درباره تعلل و بدقولی در خصوص مطالبات فرهنگیان و معلمان. این تعلل باعث آزردگی آنان شده است. همچنین تذکر به وزرای نیرو و جهادکشاورزی درباره تعلل در انجام اقدامات لازم برای پایاب‌های سد شهرستان میانه

تذکر مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم به رییس جمهور درباره ضعف مدیریتی در اداره کشور که باعث ایجاد آشفتگی شدید اقتصادی شده است مردم احساس می کنند هیچ کنترلی بر بازار وجود ندارد به وظایف خود عمل کنید.

تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به رییس‌جمهور و وزیر جهادکشاورزی درباره حقوق دریافتی کارکنان جهادکشاورزی، حقوق این افراد پایین‌تر از سایر وزارتخانه‌ها است و لازم است عدالت برقرار شود. همچنین به وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی درباره گرانی افسارگسیخته به ویژه در اقلام خوراکی تذکر داد این موضوع مردم را نگران کرده است به نظر می‌رسد دولت برنامه خاصی در این خصوص ندارد. امید است برنامه‌های منسجم، کارآمد و عملیاتی برای جلوگیری از تداوم گرانی‌ها تدوین و اجرایی شود.

تذکر طیبه سیاوشی شاه عنایتی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی به همراه ۹ نماینده دیگر به رییس‌جمهور درباره تهیه و تصویب نشدن سند آمایش سرزمینی، ملی و استانی و تشکیل نشدن شورای عالی آمایش در سال ۱۳۹۷

تذکر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم رسیدگی جدی و فوری به مطالبات معلمان نیروی آزاد مدارس غیردولتی که باعث عدم وجود امنیت شغلی و نارضایتی گسترده در بین این عزیزان شده است.

تذکر حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در پرداخت اعتبارات احداث، مرمت و بازسازی راه‌های روستایی حوزه انتخابیه از محل اعتبارات عمومی و غیررایگان.

همچنین این نماینده به وزیر نیرو درباره تسریع در رسیدگی به وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهری هرسین و صحنه و به وزیر بهداشت درباره تسریع در تامین و تحویل دو دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان‌های صحنه و هرسین و تحویل یک دستگاه آمبولانس به صحنه تذکر داد همچنین این نماینده به وزیر جهادکشاورزی درباره تامین اعتبار مورد نیاز احداث کانال‌های سیمانی انتقال آب کشاورزی و احداث جاده‌های بین مزارع و به وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات درباره تامین امکان استفاده از اینترنت و تلفن همراه و ثابت در حوزه‌های انتخابیه تذکر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟