خیران گناوه برای کمک به ورزش پیشقدم شوند


خیران گناوه برای کمک به ورزش پیشقدم شوند

گناوه- ایرنا- فرماندار گناوه گفت: با توجه به نقش ورزش در سلامت جسم و روح انسان و جامعه خیران این شهرستان برای کمک به تیم ها و باشگاه های ورزشی پیشقدم شوند.

به گزارش ایرنا، سید علی پاک نژاد روزسه شنبه درنشست هماهنگی ستاد دیه این شهرستان افزود: خیران شهرستان همواره د کارهای عام المنفعه مشارکت جدی داشته و قدم‌هایی مهم درتوسعه فضاهای درمانی و آموزشی برداشته‌اند و امیدواریم در زمینه‌های مورد نیاز جامعه از جمله ورزش تداوم داشته باشد.
وی اظهارداشت: اگر خیران به کمک تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی این شهرستان بشتابند نقش بسزایی درکاهش آسیب های اجتماعی و پیشرفت و ترقی آنها در صحنه های ورزشی ایفا خواهند کرد.
فرماندارگناوه گفت: آسیب‌های اجتماعی جز با کمک به جوانان و سوق دادن آنها به سوی ورزش کاهش نمی‌یابد و لازم است که خیران دراین زمینه نیز حضور یابند.
وی افزود: دراین ارتباط شورای ورزش شهرستان جلساتی با حضور خیران تشکیل داده تا زمینه برای کمک آنان به تیم های ورزشی فراهم شود.
پاک نژاد اظهارداشت: با تشکیل انجمن حمایت از زندانیان، مردم و خیران شهرستان می‌توانند در طول سال کمک‌های مالی خود را به این انجمن تحویل دهند.
وی گفت: جشن گلریزان هر سال به همت ستاد دیه و مشارکت خیران درکشور از جمله این شهرستان برگزار و گام‌های موثری برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برداشته می‌شود.
فرماندارگناوه اضافه کرد: برنامه امسال جشن گلریزان شهرستان براساس نظر اعضای ستاد، درماه مبارک رمضان و به صورت حضوری زیر نظر امام جمعه در مصلای جمعه برگزار خواهد شد.
وی گفت: آزادی و نجات یک انسان ثمرات ارزشمند معنوی و اجتماعی در پی دارد و تلاش خواهیم کرد زمینه آزادی زندانیان دربند این شهرستان با حمایت همیشگی خیران فراهم تا به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.
فرماندار گناوه افزود: این شهرستان در سال‌های اخیر حضور و نقش پررنگی در کمک به زندانیان در زندان‌های استان داشته و امسال نیز دین خود را در این زمینه ادا خواهد کرد.
وی بیان کرد: فهرست زندانیان جرایم غیرعمد که امسال باید برای آنها کمک شود توسط ستاد دیه شهرستان تنظیم و برنامه ریزی بر اساس آن انجام شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟