کشف 26 تن آرد قاچاق دپو شده ‌در بندرعباس


کشف 26 تن آرد قاچاق دپو شده ‌در بندرعباس

‌رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از کشف 26 تن آرد قاچاق دپو شده در یک انبار در بندرعباس خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، سرهنگ علی‌اصغر عبادی نیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت سازمان‌یافته تعدادی افرادی سودجو در امر تقلب و جابجایی کیسه‌های آرد دولتی به آرد آزاد مطلع و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی محل دپو کالاهای قاچاق را واقع دریکی از روستاهای اطراف بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و با حضور بازرس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، به محل اعزام شدند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در بررسی میدانی به‌عمل‌آمده از محل، مشخص شد که قاچاقچیان اقدام به دپو کیسه‌های آرد یارانه‌ای کرده و با تهیه کیسه‌های آرد آزاد، آرد یارانه‌ای را در کیسه‌های آزاد قرار داده و با قیمت آزاد به بازار عرضه می‌کنند.

سرهنگ عبادی خاطرنشان کرد: در بازرسی از انبار ۲۶ تن آرد یارانه‌ای در پوشش آزاد، تعداد هزار و ۶۰۰ کیسه خالی آرد یارانه‌ای کشف و تعداد ۵ نفر تبعه غیرمجاز که در انبار مربوطه فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان ارزش محموله مکشوفه را ۲۶۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: با دستور مقام قضائی انبار موصوف پلمب و متصدی واحد جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک