معاون میراث فرهنگی: 97 درصد شکایات حوزه گردشگری در نوروز رسیدگی شد


معاون میراث فرهنگی: 97 درصد شکایات حوزه گردشگری در نوروز رسیدگی شد

سمنان- ایرنا- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: 97 درصد شکایات مردمی از تاسیسات گردشگری در تعطیلات نوروز 98 در همان روزها بررسی و رسیدگی شد.

ولی تیموری عصر دوشنبه در ستاد تسهیلات خدمات سفر و تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی 98 استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: بقیه شکایت ها به خاطر عواملی چون اسناد و جنبه های حقوقی و ضرورت وجود شاکی و متشاکی در جلسه بررسی شکایت ها به بعد از تعطیلات نوروزی امسال موکول شد.
وی بیان کرد: ستاد خدمات سفر در کشور نمونه بارز کار گروهی در مسیر توسعه پایدار و اشتغالزایی است.
تیموری تصریح کرد: هم افزایی و تعامل در حوزه گردشگری برای افزایش اثرگذاری اقدامات گردشگری لازم است.

** هر گردشگر 11 شغل ایجاد می کند
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ادامه داد: فعالیت در حوزه گردشگری اقدامی ملی است چرا که بخش های مختلف چون هتلداری و حمل و نقل را تحت پوشش قرار می دهد.
تیموری خاطرنشان کرد: فعالیت های حوزه گردشگری توزیع درآمدها و ثروت در بخش های مختلف برای همه اقشار جامعه است.
وی با اشاره به اینکه به ازای هر گردشگر 11 شغل ایجاد می شود، اضافه کرد: این امر نشان از اشتغالزایی با هدف فقرزدایی در جامعه دارد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یادآور شد: ستاد هماهنگی خدمات سفر در نوروز امسال علاوه بر مدیریت سفرها، مدیریت بحران ناشی از گرفتاری مسافران در بارش های شدید اواخر سال گذشته و اوایل امسال را بر عهده داشت.
به گزارش ایرنا، نشست ستاد تسهیلات خدمات سفر و تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی 98 استان سمنان با حضور منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد و از خادمان سفره های نوروزی 98 این استان تجلیل شد.
9891/6103

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق