فرماندار قم: از ناراحتی و خشم مردم بترسید/ با کوچکترین رفتار خود مردم را خشمگین نکنیم/ مسئولانی که پاسخگو نیستند کنار بروند


فرماندار قم: از ناراحتی و خشم مردم بترسید/ با کوچکترین رفتار خود مردم را خشمگین نکنیم/ مسئولانی که پاسخگو نیستند کنار بروند

شفقنا- فرماندار قم گفت: از ناراحتی و خشم مردم بترسید، نباید با کوچکترین کار و رفتارمان خشم مردم را برانگیزیم بلکه باید بر رضایت آنها در هرجا و مقامی که هستیم بیفزائیم. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، مرتضی حیدری در جلسه شورای اداری بخش مرکزی قم که در فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بیان […]

فرماندار قم: از ناراحتی و خشم مردم بترسید/ با کوچکترین رفتار خود مردم را خشمگین نکنیم/ مسئولانی که پاسخگو نیستند کنار بروند

شفقنا- فرماندار قم گفت: از ناراحتی و خشم مردم بترسید، نباید با کوچکترین کار و رفتارمان خشم مردم را برانگیزیم بلکه باید بر رضایت آنها در هرجا و مقامی که هستیم بیفزائیم.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، مرتضی حیدری در جلسه شورای اداری بخش مرکزی قم که در فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بیان داشت: به تعبیر رهبر انقلاب کشور ما در حال جنگ است منتها شیوه و روش آن نسبت به ۴۰ سال گذشته متفاوت است.

او خواستار درک و جدی گرفتن شرایط کنونی کشور شد و بر حفظ اتحاد و انسجام جامعه تاکید و افزود: هرکس در حوزه ماموریت خود باید مردم را متوجه شرایط کشور کند؛ مردم احتیاج به دلداری و تکریم دارند مبادا ما هم آب به آسیاب دشمن بریزیم.

فرماندار قم با بیان اینکه امروز نوک حملات به سمت دولت است، گفت: واقعیت این است که در زمان جنگ مگر بین دولت و ملت و قوا تفاوتی وجود داشت؟ همه باهم بودند بنابراین اگر جایی، بی عرضگی و بی توجهی و غفلت کردیم باید جبران کنیم.

او تاکید کرد: باید باهم وارد میدان شده و دولت را یاری دهیم، اجازه ندهیم دشمن پیروز میدان شود.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود بر حفظ حرمت مردم تاکید کرد و افزود: باید باور کنیم که هیچ کسی جز مردم نداریم و در این ۴۰ سال کسی به کمک ما نیامد مگر خود مردم که برای این نظام، جان و مال و هستی خود را دادند.

او با بیان اینکه برخورد برخی کارکنان و مدیران در شان نظام جمهوری اسلامی نیست، گفت: برای اینکه پیروز شویم باید به مردم رجوع کنیم و رجوع به مردم در حفظ حرمت آنهاست.

فرماندار قم بر خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد و بیان داشت: بی تفاوتی، بی انگیزگی و بی خیالی شایسته مدیران نیست، این مردم انقلاب کردند و ۴۰ سال قبل یک عده مزدور وابسته به بیگانگان را از کشوربیرون انداختند و این جایگاه را برای خدمت به ما داده اند.

او افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران، همه باید پاسخگو باشند، ما حق نداریم با غرور و تکبر پاسخگوی مردم باشیم، این شرایط باید اصلاح شود و مسئولانی که پاسخگو نیستند، کنار روند.

حیدری با اشاره به سیستم حکومتی ایران خاطرنشان کرد: مردم ما فهمیده هستند و تلاش و دلسوزی مسئولان را می فهمند، اگر مردم،مسئولان را باور کنند، تبلیغات سوء دشمن، تاثیری ندارد.

او بر جمع آوری عملکردها و بیان آن برای مردم تاکید کرد و گفت: دستاوردهای نظام بویژه اداره متبوع را به طرق مختلف به گوش مردم برسانید و نظرات آنها را بخواهید.

فرماندار قم با بیان اینکه از خشم مردم می ترسم، خاطرنشان ساخت: از ناراحتی و خشم مردم بترسید، نباید با کوچکترین کار و رفتارمان خشم مردم را برانگیزیم بلکه باید بر رضایت آنها در هرجا و مقامی که هستیم بیفزائیم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی