نتیجه بنچمارک گوشی جدید HTC منتشر شد


نتیجه بنچمارک گوشی جدید HTC منتشر شد

به تازگی نتیجه آزمایش یک گوشی ناشناس در سایت GeekBench منتشر شده است که گمان می‌رود میان رده جدید HTC باشد.

نتیجه بنچمارک گوشی جدید HTC منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دسامبر گذشته شرکت HTC اعلام کرد که قرار است استراتژی تلفن‌های هوشمند خود را برای سال ۲۰۱۹ تغییر دهد. بخشی از این استراتژی گسترش دادن چرخه زندگی گوشی‌های +U12 و U12 Life است. این شرکت حتی قول داده است که در سال جاری روی تولید گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده خود تمرکز بیشتری داشته باشد.

به تازگی اتفاق جالبی افتاده است که شاید بتواند شمع کوچکی در دل طرفداران این شرکت روشن کند. اخیرا نتیجه آزمایش بنچمارک یک گوشی جدید که نام آن ناشناس است در سایت GeekBench قرار گرفته است. این دستگاه جدید دارای یک پردازنده MediaTek Helio P35 است که با یک رم ۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. شماره مدل این دستگاه HTC 2Q741 و مانند اکثر گوشی‌های جدید از اندروید ۹ پای به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند. ممکن است این دستگاه یک گوشی میان رده جدید از شرکت HTC باشد که خود را برای رسیدن به دست طرفدارانش آماده می‌کند.

نتیجه بنچمارک گوشی جدید HTC منتشر شد

البته این گوشی می‌تواند یک مدل دیگر از گوشی HTC با پردازنده‌ای از MediaTek باشد که در ماه گذشته آن را با پردازنده Snapdragon 710 CPU همراه با رم ۶ گیگابایتی دیده‌ایم. دلیل این حدس ما هم این است که ماه گذشته این گوشی را با شماره مدل 2Q7A100 که بسیار شبیه به شماره مدل دستگاهی است که به تازگی نتیجه آزمایش بنچمارک آن منتشر شده دیده‌ایم.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات این میان‌رده رازآلود HTC به دست ما نرسیده است. ما تمام شایعات و اطلاعات فاش شده از این شرکت در آینده را بررسی خواهیم کرد تا متوجه شویم که این نتیجه برای چه گوشی است. اکنون که این آزمایش انجام شده باید بدانیم که بسیار به دیدن مدل اصلی و واقعی نزدیک هستیم.

بیشتر بخوانید: نتایج بنچمارک گوشی نسل جدید HTC مشخص شد

انتهای پیام/

اطلاعات و تصاویر فاش شده از گوشی جدید هوآوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی