دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر عتباتی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت طرح مبارزه و مقابله با افراد شرور را آغاز کرده اند و در این زمینه 3 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که آرامش و امنیت منطقه را به هم ریخته بودند دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: بعد از سپری کردن محکومیت حبس این اراذل و اوباش به مناطق دیگر تبعید می شوند چرا که افرادی که آرامش مردم را به هم بزنند نمی توانند در منطقه حضور داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد شدید دستگاه قضایی با مخلان امنیت و آرامش مردم خبر داد و افزود: از مردم نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه ایجاد ناآرامی توسط برخی افراد در سریع ترین زمان ممکن به دستگاه قضایی و انتظامی گزارش کنند تا برخوردهای لازم انجام شود.

عتباتی افزود: خط قرمز دستگاه قضایی امنیت و آرامش مردم و جامعه است و با شدت با مخلان آرامش مردم برخورد می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه تخلفاتی در حوزه واردات و انبار نهاده های دامی در اردبیل صورت گرفته است افزود: 21 پرونده در حوزه نهاده های دامی تشکیل و افرادی در این زمینه دستگیر شده اند.

دادستان اردبیل تصریح کرد: افرادی در حوزه واردات نهاده های دامی و انبار این نهاده ها دستگیر شده اند و تعدادی از افراد و متخلفان نیز در این حوزه تحت تعقیب دستگاه قضایی هستند و با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

عتباتی از شناسایی 2 انبار نهاده های دامی در اردبیل خبر داد و افزود: در یکی از این انبارها 6 هزار و 600 تن و دیگری نیز 3 هزار تن نهاده های دامی انبار شده بود که نقش اساسی در افزایش قیمت نهاده های دامی و مشکلات برای دامداران داشت.

وی با هشدار جدی به دستگاه های متولی گفت: باید دستگاه های متولی نظارت همه جانبه ای در حوزه نهاده های دامی داشته باشند.