دانلود برنامه Microsoft Excel اکسل برای اندروید


مجله آنلاین موبنا – یکی از روش ها برای ارزیابی عملکرد، بررسی آماری است به این معنی که با بررسی اعداد و ارقام و مشاهده نمودار های وضعیت پروژه ها و کارها، کنترل اوضاع را در دست گرفته و تصمیماتی بر این اساس برای آینده مجموعه گرفته شود. نرم افزار Microsoft Excel کار با اعداد را آسان می کند! برنامه اکسل کاربردی ترین نرم افزار صفحه گسترده در ایران و...

مجله آنلاین موبنا – یکی از روش ها برای ارزیابی عملکرد، بررسی آماری است به این معنی که با بررسی اعداد و ارقام و مشاهده نمودار های وضعیت پروژه ها و کارها، کنترل اوضاع را در دست گرفته و تصمیماتی بر این اساس برای آینده مجموعه گرفته شود.

نرم افزار Microsoft Excel کار با اعداد را آسان می کند!

برنامه اکسل کاربردی ترین نرم افزار صفحه گسترده در ایران و یکی از بهترین ها در نوع خود در جهان محسوب می شود. با جداول و امکانات محاسباتی که در اکسل در اختیار کاربر قرار دارد. انجام امور مالی و حسابداری و تحلیل داده برای کسانی که پژوهش های آماری انجام می دهند و به طور کلی کارهایی که با اعداد و ارقام سر و کار دارند همگی با برنامه محبوب شرکت ماکروسافت یعنی Excel امکان پذیر هستند.

وقتی اکسل در جیب شماست هیچ عددی از قلم نمی افتد

داشتن برنامه مفید و بسیار کابردی اکسل داخل گوشی باعث می شود فایل های Excel همه جا و همیشه در دسترس شما باشند و بتوانید به راحتی آنها را ویرایش کنید یا فایل جدید بسازید و از طریق ایمیل یا نرم افزارهای پیام رسان گوناگون آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Excel برنامه ای کاربردی حتی برای خانم ها

استفاده از نرم افزار اکسل لزوما به مجموعه و شرکت ها محدود نمی شود. ممکن شما یک خانم خانه دار باشید و برای رژیم غذایی شخصی خود یا فرزندانتان برنامه ای منظم داشته باشید. برای این کار یک جدول ساده در اکسل می سازید و اطلاعات را به راحتی درون آن وارد می کنید. هر زمان نیاز بود آنها را ویرایش و تکمیل می کنید.

دانلود برنامه Microsoft Excel اکسل برای اندروید

ویژگی های کلیدی برنامه اکسل اندروید:

ساخت جداول و انجام محاسبات روی آنها: فایل های اکسل شما در هر دستگاهی قابل مشاهده هستند. داده ها و نمودار ها را می توانید از هر دستگاهی که در آن اکسل را نصب کرده اید ویرایش کرده و تغییر دهید. مرتب سازی و فیلتر کردن ستون ها، تکثیر و پنهان کردن بخشی از داده ها، اضافه کردن یادداشت، هایلایت کردن بخشی از صفحه گسترده، نوشتن معادلات ریاضی، این ها همگی در نسخه موبایل اکسل هم در دسترس قرار دارند. تحلیل داده: رسم نمودار می تواند به اعداد خشک جانی تازه ببخشد. شما می توانید در تحلیل داده ها روی نمودار های برچسب بزنید تا نکات کلیدی آن آشکار تر از سایر قسمت ها باشد. کار کردن و قابل استفاده بودن در همه جا: اشتراک گذاری فایل ها و نمودار های اکسل با تنها چند بار لمس صفحه در برنامه امکان پذیر شده تا به سادگی بتوانید خروجی کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها هم بتوانند در مورد کار شما اظهار نظر کنند.

اکسل روی چه گوشی هایی نصب می شود؟

همه گوشی هایی که حداقل 1 گیگ رم داشته باشند و دارای پردازنده ARM یا اینتل X86 باشند، می توانند اکسل را اجرا می کنند بنا بر اعلام مایکروسافت گوشی هایی که سیستم عامل کیت کت یا لالیپاپ اندروید را داشته باشند هم تا پایان ژوئن 2019 پشتیبانی می شوند.

تصاویری از محیط برنامه اکسل:

دانلود آخرین نسخه اکسل اندروید:

دانلود نسخه Microsoft Excel v16.0.11601.20074

دانلود برنامه Microsoft Excel اکسل برای اندروید

دانلود برنامه Microsoft Excel اکسل برای اندروید

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی