سونی: مانت E از لنزهای f/0.63 پشتیبانی می‌کند


سونی: مانت E از لنزهای f/0.63 پشتیبانی می‌کند

براساس اعلام سونی، مانت E می‌تواند از لنزهای f/0.63 پشتیبانی کند. لایکا پیش‌تر ادعا کرده بود مانت E سونی برای دوربین‌های فول‌فریم طراحی نشده است.

اواخر دی‌ سال گذشته، معرفی شد. چند روز قبل، اخباری درباره مانت E سونی مطرح شد که یکی از نکات جالب این بود که محصول سونی حداکثر از دیافراگم f/0.63 پشتیبانی می‌کند.

سونی: مانت E از لنزهای f/0.63 پشتیبانی می‌کند

پیش‌تر، لایکا ادعا کرده بود . سونی در پاسخ به ادعای لایکا، این موضوع را در اولین دوربین مانت E که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، بررسی کرد. سونی به این موضوع اشاره دارد که مانت E برای لنزهای f/1.0 بسیار کوچک است.

سونی ادعا می‌کند مانت E ازنظر تئوری، می‌تواند لنزهای f/0.63 را پشتیبانی کند که با مانت L لایکا برای f/0.63 و مانت RF کانن برای f/0.62 مقایسه‌شدنی است. براساس بررسی‌های سونی، مانت Z نیکون ازنظر تئوری، حداکثر از لنزهای f/0.58 پشتیبانی می‌کند که درعمل، سریع‌تر از نیکون با f/0.65 است.

عکاس و فیلم‌برداری به‌نام Max Yuryev این موضوع را در ویدئویی به‌نمایش گذاشته است.

البته باید در نظر داشته باشیم آنچه در تئوری محاسبه می‌شود، ممکن است درعمل متفاوت باشد. لنزهایی با چنین دیافراگمی آن‌قدر بزرگ و سنگین خواهند بود که کارکردن با آن‌ها سخت خواهد شد و البته قیمت گرانی هم خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی