یادواره شهدای لیکک برگزار شد


یادواره شهدای لیکک برگزار شد

گروه اجتماعی ــ یادواره شهدای آبروی محله در لیکک مرکز شهرستان بهمئی با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

یادواره شهدای لیکک برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، باقر پسنده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی، امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در یادواره شهدای آبروی محله در لیکک، اظهار کرد: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت لازم و ضروری است.
وی با اشاره به اینکه امسال حدود ۴۰ یادواره در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این یادواره‌ها با عنوان آبروی محله، یادواره‌های پایگاهی، حوزوی و یادواره شهدای شهرستان تا پایان سال‌جاری برگزار خواهند شد.
همچنین، حجت‌الاسلام سیدمحمدیوسف افروغی، امام جمعه لیکک نیز گفت: شهدا با ازخودگذشتگی و ایثار، به ایران اسلامی عزت، سربلندی و اقتدار بخشیدند که نام و یاد آن‌ها تا ابد ماندگار خواهد بود.
وی افرود: امروز دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکای جنایتکار جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی راه انداخته که با توکل بر خداوند و هوشیاری و مقاومت ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس کاری از پیش نخواهند برد.
امام جمعه لیکک با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف هیمنه استکبار جهانی را شکست و آن‌ها از این مسائل نگران هستند، اظهار کرد: باید در فضای مجازی زمینه امیدواری مردم را فراهم کرد و به گونه‌ای قلم بزنیم که روحیه مردم تضعیف نشود.
وی در پایان گفت: دشمنان با اجرای سند ۲۰۳۰ به‌دنبال حذف ارزش‌های اسلامی بودند که با امکانات خودمان در راستای اهداف آن‌ها عمل کنیم، اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب جلوی اجرای این سند ننگین گرفته شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»