وکیل مدافع شرور جنایتکار در روزنامه اطلاعات آفتابی شد


وکیل مدافع شرور جنایتکار در روزنامه اطلاعات آفتابی شد

روزنامه اطلاعات در اقدامی نفرت برانگیز، به توجیه جنایت یک شرور سابقه‌دار علیه روحانی ساده‌زیست همدانی پرداخت.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

روزنامه اطلاعات نوشت: «یک طلبه همدانی در بازگشت از محفل درس و بحث، هدف تیر خشونت و رذالت یکی از اوباش می‌شود. آن تیر، برآیند همه تیرهای خطایی بود که این بار بر هدف نشست؛ اما هدفی بی‌گناه. آن تیرهای خطا، پیش‌تر و از کجاها در کمان زه شده بودند؟

بیشتر بخوانید:

تنها دارایی طلبه همدانی! +فیلم

چرا طلبه همدانی شهید ترور است؟

فیلم / انواع دروغ‌ها برای تطهیر قاتل طلبه همدانی


حدس و گمانش دشوار نیست. وقتی بر صورت افراد به جرم‌های اثبات نشده و من‌درآوردی اسید پاشیدند و شبکه اسیدپاشی تشکیل دادند و آشکار و پنهان، بر این نهی از منکر (!) تشویق شدند و پیگیری هم ‌نشدند، باید امروز را می‌دیدند، که خدنگی از تیرهای در کمان نشسته، به قلب طلبه‌ای بی‌گناه کمانه می‌کند.


از این دست فراوان می‌توان برشمرد. در سطوحی بالاتر نیز می‌توان این تیر و کمان‌های به‌ناروا زِه شده را دید؛ مثلاً آن‌جایی که خطیبی در بحبوحه مضیقت‌های اقتصادی روزمره مردم فریاد برمی‌آورد که: به جهنم! و یا آن دگری که جمعه بعدش می‌گوید: اگر نفت نفروشیم، به کجایمان برمی‌خورَد؟! اینجاست که آن اوباش و دیگر اوباشان در جواب، با شلیک تیر بر بی‌گناهی از هم‌لباسان آن خطیب می‌گویند: به جایی از شما برنمی‌خورَد؛ در عوض به طلبه‌ای حجره‌نشین برمی‌خورانیم!».


این توجیه وقیحانه جنایت علیه یک شهروند بی‌گناه در حالی است که اولاً شرور مرتکب جنایت، دارای سوابق متعدد جنایت بوده و دفاع از او، رذالت و بی‌شرفی محض است.


ثانیاً نویسنده بی‌حیثیت روزنامه‌اطلاعات توضیح نمی‌دهد که کی و کجا، یک روحانی یا ناهی از منکر، اسید به صورت کسی پاشیده (تا چه رسد به شبکه اسیدپاشی؟!) است. و مگر جنایتکار شرور که سابقه تجاوز به‌عنف دارد، ادعایی در این زمینه کرده بود؟!


ثالثاً اگر خطیب جمعه‌ای پاسخ تهدیدها و تحریم دشمن را بدهد، چرا باید به نویسنده روزنامه اطلاعات برخورده باشد؟ آیا او آمریکایی و از پادوهای تیم ترامپ و پمپئو و بولتون یا از ابواب جمعی گروهک‌های ورشکسته‌ای مانند سازمان منافقین است؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید