خوزستان هفت نماینده در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد


خوزستان هفت نماینده در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد

به گزارش ایرنا فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور 28 تیم از سراسر کشور برگزار می شود که فوتبال خوزستان هفت سهمیه در این رقابت ها دارد و در واقع...

به گزارش ایرنا فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور 28 تیم از سراسر کشور برگزار می شود که فوتبال خوزستان هفت سهمیه در این رقابت ها دارد و در واقع یک چهارم از تیم های حاضر در لیگ را تشکیل می دهد.
رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که تیم های ملی حفاری و استقلال ملاثانی با درخشش در این رقابت ها به لیگ دسته دوم صعود کردند.
تیم شهرداری ماهشهر که عملکرد ضعیفی در لیگ دسته اول فوتبال کشور داشت و از 30 مسابقه تنها پنج برد کسب کرد در نهایت به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.
تیم های فولاد نوین اهواز، استقلال رامشیر، نفت امیدیه و استقلال اهواز دیگر تیم های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند که در فصل آینده از شانس بسیار بالایی برای صعود به لیگ دسته اول برخوردار هستند.
حضور هفت نماینده از خوزستان باعث می شود که بیش از 200 بازیکن خوزستانی فرصت حضور در رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور را داشته باشند از سوی دیگر فوتبال دوستان خوزستانی می توانند اوقات فراغت خود صرف تماشای بازی این تیم ها کنند.
9879/ 6037
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس