به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ غلامرضا فرجی گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش به اتفاق آرا محسن امیر یوسفی به عنوان رئیس شورای صنفی نمایش، سید محمود رضوی نایب رئیس و غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه همچنین در جلسه شورای صنفی نمایش در سرگروه آزادی بعد از فیلم «زندانی‌ها» قرارداد فیلم «تولدت مبارک» به کارگردانی سمیه زارعی نژاد بسته شد، افزود: این فیلم از چهارشنبه پیش رو (١٨ اردیبهشت) در سینماهای کشور اکران می‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین از ثبت قرارداد اکران فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی برای عید فطر خبر داد.

فرجی ادامه داد: در سرگروه آستارا نیز بعد از فیلم «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی قرارداد فیلم «خانه دیگری» به کارگردانی بهنوش صادقی برای اکران از روز چهارشنبه ثبت شد.

وی گفت: قرارداد فیلم سینمای «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی نیز بعد از «خانه دیگری» در گروه سینمایی آستار بسته شد.

فرجی خاطرنشان کرد: در سرگروه استقلال بعد از فیلم «غلامرضا تختی» قرارداد فیلم «وکیل مدافع» به کارگردانی سلما بابایی ثبت شد تا از روز ١٨ اردیبهشت اکران خود را آغاز کند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه قرارداد فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگرانی نرگس آبیار برای اکران عید فطر ثبت شد، گفت: همچنین در سرگروه باغ کتاب قرارداد فیلم «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری برای نمایش از روز چهارشنبه ١٨ اردیبهشت بسته شد.