خط تولید HTC مانند شبکه‌های اجتماعی آن بی‌رمق است


خط تولید HTC مانند شبکه‌های اجتماعی آن بی‌رمق است

خط تولید شرکت HTC مدتی است که دچار رکود شده و همین اتفاق برای شبکه‌های اجتماعی این شرکت نیز رخ داده است.

خط تولید HTC مانند شبکه‌های اجتماعی آن بی‌رمق استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیگر نشانه‌های زیادی از بازگشت شرکت HTC به دنیای فناوری با همان شکوه گذشته‌اش دیده نمی‌شود. علاوه بر این که خط تولید این شرکت ساکت و بی رمق شده است این اتفاق به شبکه‌های اجتماعی HTC نیز سرایت کرده است.

مدتی پیش HTC درآمدهای خود را که از فروش دستگاه‌های جدید به دست آورده بود رو به افزایش می‌دید. حتی این شرکت در ماه مارس رشد ۱۱۰ درصدی داشت. اما بر اساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده است روزهای خوب این شرکت در حال گذر است و اکنون فروش محصولات HTC کاهش یافته است.

این رقم در سه ماهه نخست امسال نیز نسبت به دوره‌ی مشابه پارسال، ۶۷ درصد کم شده است تا نشان دهد اوضاع برای بخش گوشی‌سازی HTC اصلا خوب نیست. جالب این جا است که این رقم در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به پارسال بسیار کمتر شده است. این‌ها همگی نشان دهنده این مسئله است که اوضاع برای این شرکت تولیدکننده گوشی اصلا خوب پیش نمی‌رود و بیشتر سود این شرکت اکنون به دست محصولات واقعیت مجازی (Visual Reality) افتاده است.

خط تولید HTC مانند شبکه‌های اجتماعی آن بی‌رمق است

با وجود تمام این اتفاقات ناخوشایند یکی از مدیران ارشد شرکت HTC به نام فیل چن اعلام کرده است که یک نسخه جدیدتر قرار است به جای گوشی مبتنی بر بلاک چین Exodus 1 راهی بازار شود. گفته می‌شود این گوشی جدید که مسلما Exodus 2 نام دارد برای تاجران عرض دیجیتال طراحی شده است. این گوشی پیش از پایان امسال در بازار عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به خط تولید گوشی‌های جدید این شرکت بنگریم باید بگوییم که نزدیک به یک سال از عرضه آخرین گوشی هوشمند این شرکت می‌گذرد و این یک رکود است. این اتفاق حتی برای شبکه اجتماعی آن نیز افتاده است. مدتی است هیچ پستی در شبکه‌های اجتماعی مختلف از این شرکت منتشر نشده است.

همه این‌ها ممکن است بدین معنا باشد که تجارت گوشی‌های هوشمند شرکت HTC رو به خاموش شدن است.

بیشتر بخوانید: نتایج بنچمارک گوشی نسل جدید HTC مشخص شد

انتهای پیام/

اطلاعات و تصاویر فاش شده از گوشی جدید هوآوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسم