دستگیری باند 16 نفره سارق سابقه دار در بندرعباس/ 10دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد


دستگیری باند 16 نفره سارق سابقه دار در بندرعباس/  10دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم عمومی و دستگیری 16سارق و کشف 10دستگاه موتورسیکلت مسروقه در 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی بندرعباس ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را بصورت ضربتی به مدت 48 ساعت با اقتدار در سطح شهرستان اجرا شد.
فرمانده انتظامی بندرعباس عنوان کرد: در اجرای این طرح تعداد 44 نفر سارق موتورسیکلت ، سارق منزل و سیم برق ،3 نفر زورگیرو 148 نفر مظنون به سارق دستگیر شدند.

مشایخ تصریح کرد: در این رابطه یک باند 15 نفر سارق موتورسیکلت شامل پنج نفر سارق اصلی و 10 نفر مالخر شناسایی ودستگیر شدند که اعضاء این باند به سرقت 10 دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان بندرعباس اعتراف کردند.
وی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ، گفت : در 48 ساعت گذشته سه نفر سارق قطعات و محتویات داخل خودرو شناسایی و دستگیر که این سارقان نیز به 35 فقره سرقت محتویات داخل خودرو شامل ضبط و پخش، وجه نقد و گوشی موبایل معترف شدند.
فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه و شبانه روزی ماموران انتظامی کلانتری ها و یگان امداد شهرستان در حین اجرای طرح سه سارق زور گیر که با تهدید سلاح سرد از قبیل چاقو و قمه اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند دستگیر که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضای معرفی شدند.
مشایخ مجموع متهمان دستگیر شده در اجرای این طرح 48 ساعته را، 159 نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش