دانلود 10.15.1 Maps – Navigate and Explore گوگل مپ بهترین مسیریاب اندروید


مجله آنلاین موبنا –  این اتفاق ناگهانی می تواند یک ترافیک سنگین باشد یا حتی انتخاب یک مسیر اشتباه و یا هرچیز دیگری که منجربه نرسیدن ما در سر وقت مقرر باشد. اما به نظر می رسد که گوگل مپ شرایطی را فراهم کرده است که از طریق آن و ابزارهایی که در اختیار کار بر قرار می دهد می توان علاوه بر مسیر یابی، افرادی که در مسیر حرکت ما هستند و با آن ها قرار...

مجله آنلاین موبنا – این اتفاق ناگهانی می تواند یک ترافیک سنگین باشد یا حتی انتخاب یک مسیر اشتباه و یا هرچیز دیگری که منجربه نرسیدن ما در سر وقت مقرر باشد. اما به نظر می رسد که گوگل مپ شرایطی را فراهم کرده است که از طریق آن و ابزارهایی که در اختیار کار بر قرار می دهد می توان علاوه بر مسیر یابی، افرادی که در مسیر حرکت ما هستند و با آن ها قرار ملاقات داریم را از طریق هشدار ETA با خبر کنیم.

نسخه جدید اندروید v10.15.1 برنامه گوگل مپ با به روز رسانی همراه است که از طریق آن می توان مسیرهای حمل و نقل متفاوتی را برای رسیدن به مقصد و حالت های مختلف برای رفتن به مقصد را پیدا کرد. اما به روز رسانی جدید تنها به همین قابلیت محدود نمی شود و این نسخه از گوگل مپ با ویژگی های فراتری همراه است. نسخه جدید برنامه گوگل مپ با یک کد استفاده نشده همراه است که می توان از طریق آن به حالت های جدیدی از این برنامه دست یافت. در واقع این برنامه پر از ویژگی های جدید و رمز و راز همراه است که با گشت و گذار و جست و جو در آن می توان راه های جدیدی مثل اشتراک گذاری اطلاعات مقصد و مسیر با دوستان را پیدا کرد.

همچنین بخوانید: استفاده از گوگل مپ به صورت آفلاین!

دانلود 10.15.1 Maps – Navigate and Explore گوگل مپ بهترین مسیریاب اندروید

ابزار و قابلیت جدید برنامه Google Maps به کاربران این امکان را می دهد تاکاربران بتوانند مقاصد خود را بر روی برنامه مشخص کنند و تخمین مسافت و زمان رسیدن به مقصد را بر روی یک نقشه به اشتراک بگذارند.( آموزش: ساخت لیست مکانهای مورد علاقه در گوگل مپ ) به علاوه اینه در این برنامه حالتی وجود دارد که از طریق آن می توان از شرایط ترافیک عمومی و میزان سبک و سنگین بودن آن پی برد. به علاوه اینکه می توان به طور دستی این برنامه را تنظیم کرد تا برنامه به طور خودکار به روزرسانی ها را برای شما ارسال و اطلاع رسانی کند.

به خاطر داشته باشید که در این نسخه جدید قابلیت هایی همچون هشدار در مورد دسترسی به مقصد، موقعیت اماکن تاریخی، میانبرها به مقاصد مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و ویژگی به اشتراک گذاری مسیر و مقصد با دوستان در نقشه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بد نیست بدانید : آموزش نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو و مکان ها در گوگل مپ

تصاویر برنامه گوگل مپ:

دانلود آخرین نسحه گوگل مپ (بروزرسانی اردیبهشت 98) :

دانلود نسخه Maps – Navigate Explore v10.15.1

دانلود 10.15.1 Maps – Navigate and Explore گوگل مپ بهترین مسیریاب اندروید

دانلود 10.15.1 Maps – Navigate and Explore گوگل مپ بهترین مسیریاب اندروید

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت