اطلاعیه شماره 5 پانزدهمین آزمون علمی – حرفه‌ای


اطلاعیه شماره 5 پانزدهمین آزمون علمی – حرفه‌ای

پیرو اطلاعیه‌های قبلی سازمان درخصوص نحوه و تاریخ برگزاری پانزدهمین آزمون علمی – حرفه‌ای سازمان با اطلاع داوطلبین گرامی می‌رساند؛ شروع ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 98/02/15 می‌باشد که صرفاً از طریق سایت سازمان «pcoiran.ir» انجام می‌شود. داشتن کارت عضویت سازمان برای ثبت ‌نام الزامی ‌است و آن دسته داوطلبانی که از قبل عضو سازمان بوده‌اند...

پیرو اطلاعیه‌های قبلی سازمان درخصوص نحوه و تاریخ برگزاری پانزدهمین آزمون علمی – حرفه‌ای سازمان با اطلاع داوطلبین گرامی می‌رساند؛

شروع ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 98/02/15 می‌باشد که صرفاً از طریق سایت سازمان «pcoiran.ir» انجام می‌شود. داشتن کارت عضویت سازمان برای ثبت ‌نام الزامی ‌است و آن دسته داوطلبانی که از قبل عضو سازمان بوده‌اند لازم است به سایت مراجعه نموده و نقص مدارک خود را رفع نمایند.

بدلیل اینکه تمامی فرآیند ثبت ‌نام از طریق پیامک اطلاع ‌رسانی خواهد شد لذا داوطلبین باید شماره تماس معتبر را در هنگام ثبت‌ نام درج نمایند در غیر این صورت سازمان مسئولیتی در قبال عدم اطلاع داوطلب از فرایند ثبت ‌نام ندارد.

لازم به ذکر است که داوطلب برای تکمیل فرآیند ثبت ‌نام حتماً باید از کارت ورود به جلسه پرینت گرفته و پیامک تکمیل ثبت ‌نام را دریافت نماید.

داوطلبین توجه داشته باشند:

– مهلت ثبت ‌نام تمدید نخواهد شد

– زمان برگزاری آزمون روز جمعه ساعت 8 صبح مورخ 98/04/14 می‌باشد

– مکان آزمون متعاقباً از طریق سایت سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد

– در صورت بروز مشکل در فرآیند ثبت ‌نام، جهت ارتباط با کارشناسان معاونت آموزش با شماره مستقیم 88225116 و شماره‌ های سازمان 9-88225101 (داخلی 334-333) تماس حاصل فرمائید.

منبع: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار